Mijn collega’s zijn ook grote fan van Totoro!

En nu zitten mijn collega’s allebei (nog n pyjama) op een eigen scherm Netflix te kijken...

16 dagen later

Mijn ene collega zit achter zijn bureau zich druk te maken over onbelangrijke dingen, de andere collega is aan het oordelen over het leven van andere mensen via een scherm...

Goh kan zomaar hé..

Deze collega ligt op bed met een glas wijn binnen handbereik 😂😅

Partner collega doet de boodschappen na eend af werken.😝

De ene collega heeft gisteren waarschijnlijk te veel gegeten en kon daardoor niet slapen. Hij heeft net flink gepoept, dus die slaap haalt hij nu in.

De andere collega loopt al zingend met een koekje in haar hand rondjes en zet soms in het voorbijgaan een streep op het raam.

Mijn collega heeft uit de kast zo’n 100 speelgoed autootjes over de grond verdeeld om vervolgens alle Duplo er tussen te gooien en heeft als klap op de vuurpijl ook maar even de houten treinbaan tevoorschijn getoverd en keek mij net lachend en voldaan aan met een blik van ‘ mijn werk zit er voor vandaag weer op.’

Mijn ene collega zit tegenover me aan tafel, verhaaltjes uit te schrijven waarvan 2 waar zijn en 1 niet waar.

Mijn andere collega staat op een stoel om een broodje speculoospasta te smeren en kukelt net van de stoel af.

Mijn andere collega zingt '1, 2, 3 4 hoedje van papier', heeft net koffie gezet voor mij en heeft alle knuffels om zich heen verzameld.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Mijn collega's zijn verrassend hard aan het werk, de een zit achter de laptop en de ander is even een rondje drinken halen. Net een echt kantoor hier, als de manager niet languit op het balkon had gelegen 🙈

Pimpelmeesje dat is het zeker, het mooie weer en het 'vakantiegevoel' doet wat met mijn collega's en de managers 😉

Op het moment vermaken de drie collega's zich op de trampoline

De ene collega poetst met een washandje de mond van de andere collega.

Mijn collega wil steeds een hap zand nemen.

Mijn collega’s hebben me overgehaald om vandaag minimaal te werken en maximaal van de zon te genieten. Ze spelen dus de hele dag al met de watertafel (die ik drie jaar geleden bij de action kocht voor 12€)

Zoals het hoort is de manager wel aan het werk.

Mijn collega’s spelen in de tuin met water en stoepkrijt.

Een van mijn collega’s zit lekker in bad met dieren te spelen.

En dan zijn er nog twee collega’s buiten. Eentje springt op de trampoline en de ander tennist met mijn man.
      Ze hebben zojuist lekker meegegeten...

9 dagen later

mijn collega ging vandaag stampvoetend de trap op omdat die moest gaan slapen en de andere collega vond het grappig telkens in mijn borsten te knijpen alsof het stressballen zijn