Toch6 Vulpen hier knutselen ze met alles. Papier, knopen, restjes stof, garen, blaadjes, takjes, eikeltjes, zand...
[verwijderd] https://instagram.com/thedadlab?igshid=1pw0dfzqg6ck8 Hij heeft vaak leuke dingen met spullen die je mogelijk al in huis hebt of anders in de action wel te krijgen. https://instagram.com/a.day.for.play?igshid=1sofsclyhvnj8 Deze is ook wel leuk en Pinterest staat vol. 😁
Pietje1987 Vanmorgen dus een deel Corona schoonmaak gedaan 🤪 Vanmiddag lekker in de speeltuin geweest❤️
Torretjeee Vulpen je dochter is 3 jaar toch? Kan ze inmiddels al wat overweg met een schaartje? Je hebt ook echte kinder scharen die alleen papier knippen. Hier laat ik mijn zoon dan zelf snippers knippen en die plakt hij dan op een ander papier.
Vulpen Torretjeee Ze heeft op de crèche 1x geknipt en stak zichzelf toen bijna een oog uit 😬 Maar dat is een tijdje geleden dus misschien moet ik eens zo'n schaartje kopen en kijken hoe het gaat.
[verwijderd] Torretjeee Hier laat ik mijn zoon dan zelf snippers knippen en die plakt hij dan op een ander papier. Dit is een leuk idee zeg! Dit ga ik ook doen met zoon
Honkeytonk Zelf sneeuw maken van scheerschuim en banking soda is trouwens ook leuk! En rijst verven en dan mee spelen!
Marshmallow Honkeytonk Zelf sneeuw maken van scheerschuim en banking soda is trouwens ook leuk! Hoe doe je dat?
Honkeytonk Marshmallow 1 pakje banking soda en dan scheerschuim bij spuiten en mengen. Ongeveer een halve bus (beetje op gevoel). En dan spelen maar! En erna stofzuigen 😂
Torretjeee Vulpen ja dat herinner ik mij nog ☺️. Misschien dat jullie het al weer eens geprobeerd hadden. Anders kan je zelf vormen knippen die ze kan plakken.
[verwijderd] Vulpen Knippen moet je bij die kleintjes ook wel non-stop begeleiden, door er naast te blijvem zitten en direct in te grijpen als ze een gevaarlijke beweging maken. Maar dat is het wel waard, want ze vinden het ZO leuk! En als je een prit stift erbij geeft, kan ze de verschillende geknipte stukjes weer op een ander papier plakken.
Vulpen Torretjeee Ik denk eigenlijk dat we het nu wel weer eens kunnen proberen! Bedankt voor de tip 🙂
Torretjeee [verwijderd] ik teken soms ook met stift makkelijke lijnen op papier waar hij langs kan knippen. Eerst gewoon recht en dan steeds wat moeilijker. Hij vindt knippen echt het einde 😅
[verwijderd] We gaan postzegels kopen en heel veel post schilderen en kleuren en briefjes schrijven voor de opa's en opa's die we nu niet kunnen bezoeken.
Vulpen [verwijderd] Ja, dat hebben wij ook gedaan en ben ik ook al van plan om meer te gaan doen 🙂 Jongste van net 1 blijkt met haar extra grote krijtjes al te kunnen tekenen 😍
Louelle81 Vulpen lees dit nu pas. Nou bijvoorbeeld dat we samen een onderwerp uitkiezen en gaan uitdiepen. Daar een verslag en knutsels van maken.