Vulpen Ja, die berenjacht, wij hebben nu een beer voor het raam staan maar verder in de buurt nog niet gezien. Jullie wel?
[verwijderd] Vulpen Hier hebben de buren verderop ook een beer staan, de meeste hebben zelf ook kinderen. Leuk dat dit nog even doorgaat! Gisteren echt veel gezinnen die opzoek waren.
Hopsatee Vulpen Jaa hier super veel! Wij waren vanmiddag een rondje fietsen en toen zag mijn peuter er...35 ofzo! Superleuk! Zelf ook gelijk neergezet! Er was zelfs een huis die voor elk raam er 1 had! Peuter vond het heel leuk!
Vulpen [verwijderd] Ik wist niet dat het met een bepaalde datum was, volgens mij begint het hier pas net.
Schuurpapier Vulpen Hier begint het nu ook steeds meer te komen hoor, met die beren. Hier staat ie iig nog wel ff 🙂
Uilenmama Schuurpapier Ik heb geen beren voor het raam staan. Wel in de huiskamer raam staan Woezel, Pip en Buurpoes. Hobbykamer boven: K3 En in slaapkamer dochter: een hamster Sinterklaas en fakir.
Vulpen @Hopsatee Ik noemde wel die potloden als iets waar een peuter even zoet mee is, maar waar ze hier écht een tijdje zelf rustig mee bezig kan zijn is muziek luisteren. We hebben een paar cd's met kinderliedjes en een paar met verhaaltjes van bijvoorbeeld Nijntje, en dan gaat ze op haar stoeltje voor de radio/cd-speler zitten om te luisteren en mee te zingen.
Honkeytonk Die potloden zijn hier echt mega succes. Hij heeft de ramen al allemaal gekleurd, schoongemaakt en opnieuw gekleurd. Haha. Terwijl hij niks aan kleuren op papier vind.
Vulpen Hopsatee Hier vandaag een rondje gelopen en ook een aantal gespot 👍🏼 Peuter was erg enthousiast.
Honkeytonk Wij hebben ook teddybeer voor de raam! Verdere activiteiten op de planning: Koe melken (opdrachtje van de opvang) Video bellen met vriendje van de opvang Woezel en Pip werkjes , van de Woezel en Pip site.
Rosemary Om gewoon even een leuk weekend te maken hebben wij vanavond de matrassen naar beneden gesleept en slapen we nu op de grond. Een groot slaapfeest met lang opblijven, op de bedden springen en met z’n allen bij elkaar slapen!
Rosemary Honkeytonk 5 en 2! Die van 2 vond het wel even moeilijk om echt te gaan slapen, zonder ledikant. Uiteindelijk sliepen ze om half 10, een half uurtje nadat we ze in bed hadden gelegd. En vanmorgen waren ze om half 9 wakker, we liggen nu nog lekker op de grond!
Marshmallow Hopsatee ja ze zijn niet goedkoop hoor, maar je kan er best veel mee. Gewoon op papier tekenen, op ramen en er met water overheen gaan, dan wordt het een beetje verf achtig schijnt.