Ideeën om te doen in tijden van corona
Tantetil mijn zoon is ook 4 jaar. Hij maakt ook nooit echt werkjes. Lijkt mij lastig om hem wat te doen te geven, wanneer zijn zus wel bezig moet voor school.
Hier ga ik veel naar buiten in de tuin of de moestuin dat helpt wel voor zijn energie.
Dat zal bij jullie lastiger zijn denk ik.
Wij hebben potloden die ook op het raam kunnen, groot succes! Jongste waggelde ook op haar knieën erheen met in elke hand een potlood
Tantetil die reactie heeft de vader van mijn kinderen ongeveer ook gehad, hij mag/moet er zorgverlof voor schrijven wat hij niet kan gebruiken. Zelfde werkgever geloof ik
Marshmallow Oh ja klopt we werken voor dezelfde organisatie. Dit is wat de directie heeft bepaald, dus niet iets wat de managers zelf hebben bedacht. Dit is trouwens de overheid he...ik merk dat dit bij de moeders met jonge kinderen veel stress oplevert want ze hebben allemaal het gevoel dat ze hun uren moeten werken.
- Bijgewerkt
Tantetil ja dat snap ik. Ik ben stiekem erg blij dat ik gedeeltelijk in de ziektewet zit hoor. Anders zou ik echt niet weten hoe ik zou moeten werken en idd aan mijn uren moet komen. Ik voel me erg schuldig tov mijn collega's, moeite met loslaten, want het is ongekend druk bij mijn afdeling.
[verwijderd] die van ons heet bas... euh, oh nee, die is echt
Torretjeee en Louelle81 ik kan hem wel redelijk vermaken als ik niet hoef te werken, het is meer tijdens het werk. Ik heb vandaag nieuwe puzzels gekocht en we hebben van school een online kleuterpagina. Maar ik kan hem daar geen 8 uur per dag mee bezig houden....Ik heb nu bedacht om maar 4 keer 6 uur en 1 keer 4 uur te gaan werken.
We hebben net een trampoline besteld. We overwogen het vorig jaar al voor mini's verjaardag, maar nadat twee kinderen net heen en weer stuiterden op de bank leek het me nu wel een goede investering. Uiteindelijk een duurder rechthoekig model gekocht, dan houden we nog een beetje tuin over. Ik hoop dat ze er wat energie op kwijt kunnen.
Tantetil Ja thuis werken met kleine kinderen is echt lastig. Kinderen zijn dat ook helemaal niet gewend en dat ouders wel thuis bent maar eigenlijk niet beschikbaar.
Uilenballen besteld voor de oudste om uit te pluizen.