Manque Vandaag het tweede deel van deze vierdelige serie, geschreven door @Marshmallow! https://allesvoordekids.nl/blog/hoe-het-allemaal-begon-2-4/ Gebruik dit topic om te reageren op haar verhaal en voel je vrij om de link te delen.
[verwijderd] Leef zo met je mee (alsof je er zelf bij bent, al zou dat wel heel raar zijn als dat echt zo zou zijn). Krijg helemaal kriebeltjes als ik het zo lees, leuk!!! En idd is het al zondag? ππ
Marshmallow [verwijderd] voor mij was het echt even een trip down memorylane. Met hier en daar wat tranen π
Manque Marshmallow Vond je het fijn om het verhaal te schrijven? Wat zou je willen dat mensen ervan onthouden/meenemen?
Marshmallow Manque ja heel erg fijn. Ik ga even nadenken over je vraag, maar iig dat er ook meer manieren zijn om je kinderwens vorm te geven dan op de geeikte manier.
Madeliefje06 Ik had deel 1 blijkbaar gemist, dus gelijk wat leesvoer. Ik zit er nu helemaal in haha. Heel leuk en interessant dat je dit met ons wilt delen @Marshmallow, dankjewel!
[verwijderd] Wat heerlijk om te lezen en het leuke is dat we al weten dat het goed is afgelopen πβ€
Tantetil Wat leuk om te lezen! Ik ben altijd zo nieuwsgierig, dus echt leuk om te lezen hoe het precies gegaan is.