Kipsate @iMoeder bij asos hebben ze ook fijne zwemkleding. Je kan losse broekjes en tops met elkaar combineren en ze hebben ook apart aanbod voor een grotere cupmaat.
iMoeder Kipsate Thanks! Ik zie een hoop leuke dingen al! Ik vind alleen dit al leuk; Diversiteit op een mooie manier. Op een andere foto stond een vrouw met littekens. Vind het een fijne trend dat het door normale vrouwen word getoond.
Sneeuwvlokjes Marshmallow ik schuif altijd het stukje stof bij het kruis opzij als ik moet plassen. Ik ga echt niet moeilijk zitten doen.
Marshmallow Sneeuwvlokjes ooh dat ik daar nooit aan heb gedacht! Ik heb wel meer van die 'domme' dingen đ¤Ŗđ Hmm misschien dan toch geld uitgeven aan een mooi badpak.
sjorsje Marshmallow die optie ken ik ook pas sinds vorig jaar, toen zag ik het een van de kinderen zo doen. Ik heb een badpak met een rokje en doe daar nog wel 'n paar jaar mee. Ik zwem echt heel weinig. Nou ja zwemmen, ik zit te weinig in het zwemwater.
iMoeder Marshmallow Maar ik vind een badpak echt vreselijk als je bv naar de wc moet. Zit je moeilijk te doen met dat hele natte ding uit te wurmen. Ik heb ook echt een pudding buik, maar heb dan echt nog liever een bikini aan! Ja klopt! Daarom zocht ik eigenlijk ook een tankini. Maar de truttigheid is nogal hoog. âšī¸
iMoeder fafa Ow... ik wil het niet weten. Ik moet ook een nieuw badpak. Stel het al twee jaar uit, want ik heb zo'n hekel aan een nieuwe zoeken. Ik heb een soort misvorming aan mn borstbeen (pectus excavatum) waardoor ik met een gewoon badpak een enorme inkijk heb. Dus op zoek naar een hooggesloten model. Maar dat zijn bijna allemaal van die sportieve speedo-achtige. Ik kwam op Asos een aantal hoogsluitende leuke tegen. Deze bijv; https://www.asos.com/nl/asos-design/asos-design-hoogsluitend-badpak-met-zebraprint/prd/14045054
aardbeitjes Door jullie krijg ik badkleding-koop-zin. Terwijl ik niet eens veel zwem haha Ik heb 2 badpakken in de kast: Die kunnen nog een paar jaren mee. Ik zoek een leuke bikini (en een sixpack) đ
Deliana aardbeitjes ik vind de tweede echt super cool! Ik vind badpakken vaak zo suf en oudbollig, maar dit is echt een leuk vlot model en printje!
Rietjesbeker ... Ik mag niet naar de zwemkleding op topvintage kijken, ik mag niet naar de zwemkleding op topvintage kijken, ik heb echt geen nieuwe nodig...
Kipsate iMoeder ik heb wel eens wat retour gestuurd via zo een homerrr punt. Er zit er bij mij 1 om de hoek. Dan hoef je geloof ik niet eens iets uit te printen en met 2 weken is je retour verwerkt.
iMoeder Lovely83 Had ik al doorheen gebladerd maar niks leuks gevonden helaas. Wat me wel verbaasde eigenlijk want normaal hebben ze echt leuke dingen!