aardbeitjes ja de malta is optie 2!
Als ik het geld er voor (over) zou hebben was al dit getwijfel niet eens aan de orde geweest en had ik direct een By Sidde bank gekocht, ik vind die zΓ³ mooi! De Goossens bank lijkt daar nog het meeste op, dus vandaar dat die mijn voorkeur heeft op gebied van uiterlijk. De kinderen vinden juist de Malta mooier, maar die vind ik qua model zoveel op mijn huidige bank lijken..
Bij de malta is de kleur ook heel onduidelijk op de foto's https://www.eijerkamp.nl/eijerkamp-collectie-malta-rechts-hoekbank-e00017609.html
Wat is het nou, bruin-roze, smoezelig roze, of barbie roze? Dus dat is ook nog een gok, maar die kan jij niet beantwoorden als je de grijze hebt π
Wat ik vooral wil weten is het zitcomfort, is het een plofbank of een wat hardere zit?
En waar zit het punt van aansluiting? Het is recht+chaise en niet recht+hocker toch?
En, heel vervelend hoor, maar zou jij de lengte van het grootste deel kunnen opmeten?
De totale lengte staat wel op de site, maar ik moet die van het grootste pakket weten..
Ik neem aan dat hij in 2 delen bezorgd wordt, en ik zit met een lift hier waar hij in moet passen, anders houdt het sowieso op..
(Even ter verduidelijking: hij breekt af bij de paarse streep toch? Niet de turquoise? Ik heb de gele lengte nodig.. )