Deliana nou... Ik had nog niets geplaatst omdat ik niet te negatief wil overkomen 😅 maar ik heb in ieder geval geen klik met de nieuwe buurtcoach. Ze stelt zich sceptisch op, dat begrijp ik want dit is natuurlijk het verhaal vanuit 1 kant. Maar daarnaast vond ik haar ook wel behoorlijk veroordelend richting mij overkomen.
Ook heb ik flink moeten praten om aan hen duidelijk te krijgen waarom ik het nodig vind dat er begeleiding bij de omgang tussen de kinderen en mijn ex is.
Maargoed, het begon al niet zo lekker voor mij omdat ze het gesprek een kwartier van te voren wilde afbellen. Ze dacht dat ik dit ook wel kon bespreken tijdens het gesprek over anderhalve week waar mijn ex bij is. Terwijl VT juist de ernst van de situatie aan de buurtcoach zou doorgeven om ervoor te zorgen dat ze ook daadwerkelijk langs zouden komen bij mij voor het gesprek en dit serieus zouden nemen.
Ook wilde ze nogmaals precies weten wat mijn dochter heeft, terwijl ik dat al zovaak uitgelegd heb aan hen, sterker nog ze hebben de diagnose, en daarnaast de complete diagnose niet eens nodig was voor dit gesprek. En nog even een kleine ondervraging over mijn relatie. Dus tsja..
Waarschijnlijk bekijk ik het allemaal negatiever doordat ze het gesprek ineens wilde cancelen hoor, dat realiseer ik me ook wel. Ik wacht rustig af hoe het volgende gesprek gaat.