Een lijst met dingen die ik wil benoemen ga ik voor zorgen, slim. Ook een goede tip van het iets in mijn handen hebben. Ook dat ga ik doen. Fijn dat jullie zo meedenken 🙂
Ik baal er flink van dat het verleden niet van belang is. Het zegt zoveel over hem. Maar dan kom ik inderdaad achteraf wel hier spuien 😅. Situaties benoemen en vragen waar ik dan goed aan doe is ook een goede.
@Deliana ik had goed contact met mijn ex schoonmoeder en zus. Dat is helaas omgeslagen. Ik hoorde al een maand niks meer dus ik vroeg vandaag eens aan mijn ex schoonmoeder hoe het ging. Eerst was er natuurlijk niks aan de hand maar al gauw kwam de aap uit de mouw. Zij wilde een gesprek met mijn vriend en mij want hij zou een gezin kapot gemaakt hebben. Daarnaast is mijn ex nooit verslaafd geweest volgens zijn moeder en zo nog wel meer dingen. Ik heb haar gezegd dat haar zoon dit volledig zelf veroorzaakt heeft en hij mij niet waard is. Ik ben niet van plan mij nog verder te verantwoorden tegenover haar en al helemaal niet samen met mijn vriend een verklaring bij haar af te leggen. Ex schoonmoeder deed ook ineens alsof ze van niks wist over wat er tussen mij en mijn ex gebeurd is. Ik kan nog beter tegen een tafelpoot praten 🙄
Ik vond trouwens vandaag weer ergens in de schuur een verstopt, leeg hulsje van de medicatie die hij gebruikte toen hij hier woonde. Die niet voorgeschreven, illegaal gekochte medicatie dus 😑
Ik hoop zo dat hij gauw door de mand valt.. Vroeg of laat zal het wel gebeuren. Maar hoe eerder hoe beter.