Vulpen ik vind de datum van het gesprek te laat. Wat nou als ze besluiten dat ze niet mag starten op die school? Hebben ze dan de 21ste (toch?) een wat als plan klaar? Hallo, ze hebben haar toegelaten. Dit vind ik ronduit onbeschoft.
Ze hadden met jullie voor de inschrijving aan tafel gemoeten, ze hadden hun twijfels toen moeten uitspreken en als het dan een nee was geweest was dat heel rot geweest maar dan had je nog de tijd gehad om eens om je heen te kijken of een andere basisschool wel geschikt was geweest. En had je met de juiste professionals om tafel gekund zodat ze alsnog op deze school terecht zou kunnen.
Vergeet niet dat ze ingeschreven staat (gelukkig) en dat hun nu verantwoordelijk zijn.
Ik zou alvast een stappenplan uitschrijven, de neuroloog/kinderarts contacten voor een verslag plus een stappenplan. Ik zou zorgen dat jullie alles voor de 21ste al op school hebben liggen. Het is een drukke maand, laat ze alsjeblieft geen voer hebben voor zinnen als ‘we hadden nog niet alles compleet door de feest drukte’.
Wees daadkrachtig, het komt vast goed. 😊