Koekie83 Ze lijkt beter te zijn! Vannacht mat ik 35,1 en vanochtend 35,9. De dokter mat 36,8. Ik denk dat haar basistemperatuur vrij laag is en dat die ene stuip zonder koorts misschien tóch een koortsstuip was, als het toen bijvoorbeeld 37,5 was, kan het alsnog in korte tijd bijna anderhalve graden zijn opgelopen. Nou ja, speculatie natuurlijk. Hoe dan ook, de dokter vond net geen reden voor haar koorts maar de neuroloog had ook al gezegd dat dat wel gebruikelijk is bij kinderen met veel koortsstuipen. Bij elk klein virusje slaat hun systeem gewoon meteen op tilt 🙃
Koekie83 Wij hebben net een gesprek met school gehad over M. en z’n epilepsie. Krijgen jullie ook zoiets?
Ja, hier gaat ook zoiets gepland worden. Hebben jullie een protocol opgesteld? Hoe ging dat gesprek, heb je er een goed gevoel bij? Als je er nog tips voor hebt hoor ik het graag! Is hij nu helemaal afgebouwd met de medicatie?
Ik vind het ook heel spannend. Ik heb het volste vertrouwen in de juffen maar het idee dat het midden in de klas kan gebeuren vind ik zo naar. Toch anders of er tweejarigen of vijfjarigen bij zijn.