Bah wat een schrik! Natuurlijk duim ik mee dat jullie kleine meid gauw weer naar huis mag! ๐Ÿ€๐Ÿ€

Schrikken zeg! Natuurlijk duim ik met jullie mee ๐Ÿ˜˜

Hรจ bah wat schrikken is dat zeg, ik duim zeker mee! โ™ก

• [verwijderd]

Vulpen
Hoe is het vanacht gegaan en heb je zelf nog wat uurtjes kunnen pakken?

He wat schrikken zeg! Ik duim ook mee

Wat ontzettend schrikken zeg. Arm meisje en arme ouders. Heel veel beterschap en sterkte, uiteraard duimen wij mee!

Achgossie... wat vreselijk schrikken! Hopelijk knapt ze goed op en gebeurt het niet nog een keer ๐Ÿคž

Ow wat een schrik heb je dan hรจ. Heel veel beterschap! Ik hoop dat ze snel weer naar huis kan. Hoe is de nacht gegaan?

• [verwijderd]

Ik duim ook mee! Beterschap

Wat een schrik! Heel veel beterschap!

• [verwijderd]

Veel beterschap voor jullie kleine meisje. Ik vind het heel logisch dat ze het niet leuk vindt in het zh. Ze is natuurlijk ineens helemaal uit haar veilige, vertrouwde omgeving gerukt en dat ook nog eens op een moment dat ze zich niet goed voelt en ze waarschijnlijk juist behoefte heeft aan die veiligheid. Hopelijk blijft het medisch zo goed met haar gaan dat ze binnen no time weer ontslagen wordt.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen achgossie. En nu heel hard duimen dat ze geen stuipen meer krijgt! Krijgt ze nog verdere onderzoeken? Heeft ze nog koorts ook?

• [verwijderd]

Vulpen veel beterschap voor je mooie meisje ๐Ÿ™ lijkt me erg emotioneel om je kleintje in zoโ€™n omgeving te zien.
    Hoe gaat het met je vrouw en jullie oudste?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Heftig zeg! Sterkte en beterschap!