Onze jongste dochter heeft hoogstwaarschijnlijk een koortsstuip gehad, waardoor ze afgelopen nacht op de intensive care belandde. Inmiddels is ze van de beademing af en ligt ze niet meer op de intensive care. Morgenochtend wordt de medicatie verder afgebouwd. Ik ben nu heel heel heel heel erg aan het hopen dat ze geen stuipen meer krijgt. Dat het echt 'slechts' een koortsstuip was. Dat ze snel weer mee naar huis mag.

Ik ben nu thuis, er kan maar ÊÊn iemand blijven in de nacht, dus ik zorg hier thuis voor de oudste. Het voelt ontzettend bizar en dubbel om mee te dansen met De Kriebeldans van het Zandkasteel terwijl ondertussen je andere kind helemaal zielig in het ziekenhuis ligt.

Wie duimt er met mij mee?

• [verwijderd]

Vulpen ooh wat akelig! Uit ervaring weet ik hoe beangstigend een koortsstuip is. Wat is de reden dat ze mee naar het ziekenhuis moest?

Ik duim voor je!! Veel sterkte!! 😘

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Och jeetje vulpen, wat ontzettend heftig voor je! Zal nu zeker dubbel zijn. Poeh!

Heel veel sterkte en duim keihard voor je.

Vulpen jeetje wat ontzettend heftig zeg 😔! Ik ga heel erg duimen voor jullie dat het meevalt allemaal en dat ze snel weer lekker thuis is 😘

[verwijderd] Ja, dat wist ik nog, jij hebt daar ook ooit een topic over geopend, daar had ik nog in gereageerd want onze oudste heeft er ook eentje gehad.

Ze moest mee naar het ziekenhuis omdat ze er niet zelf uit kwam. Vandaar dat ze ook aan de beademing moest, al die medicijnen die ze dan geven zijn spierverslappers/slaapmiddelen, dus dan kunnen ze niet meer zelf ademen.

Ik heb vannacht nog geen twee uur geslapen dus ga nu eerst maar eens naar bed... Dank jullie wel!

Heel veel sterkte! Een koortsstuip is zeker niet niks en al helemaal niet als ze aan de beademing moest. Kwam ze er niet uit? 😔
        Ze is ook nog onder het jaar toch?

Edit lees net je bovenste bericht

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Tuurlijk duim ik mee. Wat een schrik zeg! Hopelijk knapt ze gauw op! Beterschap.

Uiteraard duim ik ook mee. Heel veel sterkte en beterschap 🍀

Vulpen och jeetje wat schrikken!
          Ik hoop dat ze snel naar huis mag en dat alles in orde is. Ik duim voor jullie. 🤞🍀😘

• [verwijderd]

Vulpen og jeetje wat schrikken zeg! Heel veel sterkte samen en hopelijk knapt ze snel op en mag ze weer mee naar huis. 💜🍀

Nee joh wat schrikken! đŸ˜ŗ😭 Uit ervaring weet ik hoe je daar van kan schrikken, onze oudste heeft het gehad en ik ben daar toen ook mee naar het ziekenhuis nog geweest. Gelukkig kwam hij er wel zelf uit. Ik denk dat ze in het ziekenhuis in de stad ligt toch? Hele kundige en fijne artsen daar wat mij betreft! Ik duim in elk geval dat het een eenmalige koortsstuip was! Beterschap!😘

Jeetje wat schrikken zeg! Natuurlijk duim ik mee!!

Heel veel sterkte! Wat zullen jullie geschrokken zijn.
          Ik ga ook voor jullie duimen! 🍀

Wat enorm schrikken zeg, heel veel sterkte. ik duim zeker met je mee!😊😘

• [verwijderd]

Heel veel beterschap en sterkte! 🍀

Vulpen oh jee dat is wel schrikken ja.... ik duim heel hard dat dit een eenmalige koorts stuip was en ze snel weer vrolijk en gezond thuis is.
          sterkte voor jullie allemaal. 😘

Wat enorm schrikken, mijn duimen draaien overuren. Hopelijk is ze snel weer thuis!

• [verwijderd]

Wat naar @Vulpen hopelijk knapt ze snel op.
          Mijn jongste heeft ze een paar keer gehad maar kwam er zelf weer uit. Het lijkt me erg beangstigend wanneer dit niet zo is, veel sterkte gewenst!

• [verwijderd]

Jeetje wat moeten jullie zijn geschrokken!! 😰
          je arme meisje! Hopelijk heel snel weer op de been en gezond weer mee naar huis!
          duimduimduim 🤞