Ik zit telkens in mijn hoofd af te wegen of ik tijdens de zwangerschap het Corona virus wil krijgen even er van uitgaande dat ‘iedereen’ het vroeg of laat krijgt.
Aan de ene kant denk ik, nu ben ik fitaal, maar ja wat doet het met de baby? Is de kans dat ik het heftiger krijg nu groter? En het liefst sluit ik mij nu dus op in huis.
Aan de andere kant speelt het scenario bij de bevalling van N heel erg op, ik kon 4 maanden lang echt bijna niks. Lichamelijk was ik er ontzettend slecht aan toe, ik moet er niet aan denken dat ik het dan krijg dan is het echt einde oefening ben ik bang.
Nou ja, ik ben er dus ontzettend druk mee bezig in mijn hoofd en krijg het niet meer helemaal geordend. Normaal ben ik ook niet zo van het handen wassen als ik buiten ben geweest en ben ik daar echt vrij makkelijk in. Nu voelt het alsof ik smet vrees heb en ben ik obsessief bezig met handen wassen. 🙈 Ik heb zelfs desinfecterende gel mee genomen naar de supermarkt want dat flesje zat in mijn kraampakket.🤐 Ik gebruik die zooi nooit.