Vaasje Vulpen hij is 6. Heb veel ervaring met een ziek kind maar dit, hij is echt nooit ziek of nja wel eens koorts maar danst dan nog vrolijk rond zeg maar. Nu uw het echt een zielig hoopje ellende wat alleen maar kucht, kreunt en ligt op de bank đ¤Ļââī¸
2littlemonkeys Vaasje bij mijn jongste zoontje in de klas zijn afgelopen 2 weken 3 kinderen ernstig ziek geweest. 1 zelfs met spoed opgenomen, 2 op de spoedeisende hulp opgenomen. Overgeven, koorts, eten echt niet binnen willen houden. Het jongetje die opgenomen is geweest was op het randje van ondervoed en uitgedroogd. Echt zo sneu en ook alle 3 zo uit het niets ernstig ziek geworden. Heel veel beterschap in ieder geval! đ
[verwijderd] Honkeytonk ik zei ook niet dat jij dat zei. was juist een verduidelijking dat het niet om Pietje of Jantje ging maar de situatie waarin ze verkeren
Vulpen https://nos.nl/artikel/2326748-waarom-niet-bekend-is-hoeveel-nederlanders-er-besmet-zijn-met-het-coronavirus.html Hier staat meer over het waarom en wie ze (niet) testen.
[verwijderd] @Vaasje en @Pippa , beterschap met jullie kinderen! Hier in midden nl is er nog niet heel veel van te merken. Maar vanavond in de kerk is er wel een brief voorgelezen over maatregelen die misschien genomen moeten worden en dat mensen die nu liever de massa willen vermijden gewoon thuis mogen blijven. In de gemeente waar ik woon zijn nu 3 bevestigde besmette gevallen.
[verwijderd] @Vaasje Sterkte. Eng zeg! Ik heb de corona angst redelijk van me af kunnen zetten, maar ik begin me toch wel weer zorgen te maken hoor.
Luuz https://www.nu.nl/coronavirus/6036016/denemarken-sluit-alle-scholen-en-universiteiten.html denemarken sluit scholen en universiteiten. Evenals dagopvang. Ze hebben iets meer besmetting dan wij hebben
Vaasje Hij is nog steeds ziek, vind het echt zo enorm sneu. De ochtenden gaan redelijk, dan heeft hij wat praatjes en leeft hij een beetje op om vervolgens 1,5 uur later weer in te kakken. Hij woog 31,8kg en nu nog maar 28,5 in 1,5wk tijd đ¤ˇââī¸
Nescio Vaasje arm ventje, ik hoop dat hij zich maar heel snel beter gaat voelen! Beterschap, ik hoop dat de uitslag negatief is!