[verwijderd] maar het is helaas wel een feit dat het allemaal om geld draait... Ik moest vorige week naar een voor mijn bedrijf belangrijk evenement en ik heb even getwijfeld of ik wel moest gaan. Maar als ik dit jaar rond wil komen móest het wel. Klinkt egoïstisch, maar ik wil wél voor mijn gezin kunnen zorgen. Uiteindelijk een hele leuke en goede dag geweest, maar ik denk nu bij elk hoestje: het zal toch niet? Als ik ziek word en bijv in het ziekenhuis beland is er sowieso geen inkomen... allemaal dingen die ik moet overwegen de komende tijd.
We zouden met vriendinnen op citytrip in Spanje gaan eind maart, maar dat hebben we ook geannuleerd.
Het heeft voor nu kleine gevolgen (in mijn geval) en ik zal er alles aan doen binnen mijn macht om er voor te zorgen dat het uiteindelijk geen grote gevolgen gaat hebben. Maar in hoeverre heb je dat zelf compleet in de hand...?
Zo, even wat mijmeringen van mij op de vroege ochtend. Toch wel fijn ook om het hier even te schrijven. Maakt mijn hoofd even een beetje leeg.