Louelle81 is echt moeilijk ja! Het stomme is dat de kinderen vaak genoeg shit van school meenemen en ziek zijn, maar ze mij nooit aansteken. De laatste keer dat ik zelf echt ziek ben geweest is keelontsteking in 2011 geweest, dus ik hoef me niet eens zorgen te maken dat ik een risico geval zou zijn. Blijkbaar is mijn immuunsysteem prima, ondanks dat ik grotendeels leef op koffie en chocolade π
Maar ik heb wel last van chronische hyperventilatie, en uitgerekend kortademig en hoesten zijn 2 van mijn meest voorkomende klachten. Nu heb ik dat al 7 jaar af en aan, toch zeker 5 keer per jaar een paar weken, dus ik weet zeker dat het geen corona is, maar wat als ik hier nu corona overheen krijg en nog meer ga hoesten en nog moeilijker ga ademen... π¬
Dat jaagt mij echt de meeste angst aan.
Het onderscheid tussen reΓ«le gedachten en wat van de angststoornis af komt is zo moeilijk om te onderscheiden.. het gaat echt af en aan, het ene uur ben ik heel rustig, het volgende weer gestresst.
Runa wat rot dat je het zo heftig hebt nu! Is het mogelijk om een (of meerdere) telefonische sessie te doen met je psych? Sterkte in ieder geval..