@[verwijderd] Ik denk niet dat ik morgen nog naar die bijeenkomst ga π¬
Ben niet heel bang om het virus op te lopen, maar wel dat ik straks op het lyceum ben en dat de hele bende in quarantaine gegooid wordt en dat ik daar dan tussen al die mensen zit en we noodgedwongen met elkaar moeten interacteren.
EDIT
En dat er dan mensen zijn die heel hard praten over hoe ellendig alles is en zichzelf 100 keer herhalen. En dat er dan mensen zijn die enorm theatraal gaan lopen hoesten en dat anderen dan bijvoorbeeld hele lullige sjaals van de Zeeman voor hun gezicht gaan knopen. En dat er iemand in paniek raakt en gaat schreeuwen dat we er allemaal aan gaan. En dat er iemand heel verstandig tot kalmte gaat manen en een soort leidersrol op zich neemt en dat die verantwoordelijkheid hem of haar dan naar het hoofd stijgt en dat die persoon allerlei regels gaat bedenken over hygiΓ«ne en hoe we gaan toiletteren en 'rekening met elkaar houden' enzo. En dat iemand anders daar dan heel antiautoritair op gaat reageren en lekker alles anders doet, waardoor er twee kampen ontstaan. En dat langzaam maar zeker de batterijen van alle telefoons leegraken en we uit verveling nΓ³g meer moeten interacteren...
Oh, zoiets lijkt me echt vele malen enger dan een griep π°