@[verwijderd] gecondoleerd ๐ veel sterkte. Ik hoop dat je naar je vader kunt๐น
@hier: de school van mijn dochter heeft een berichtje uit gedaan met tips om je kind te vermaken. Het was al vrij inspiratieloos (voorlezen, met scheerschuim spelen, juf Roos kijken). Maar tip nummer 1 vond ik wel erg bijzonder: ga lekker naar buiten met je kind en geniet van het weer.
Natuurlijk joh, net als al die andere ouders met hun kinderen allemaal lekker naar buiten. Dan mist de hele maatregel zijn doel nog steeds.
Volgende week komen ze met nieuwe tips...
Ik ben trouwens wel verbaasd over de mate waarin de kinderen van de extreem zorgintensieve kinderen geen hulp krijgen. Alle instellingen van de organisatie die hier de hulp faciliteert gaan per ingang van morgen dicht en hulp thuis oid is ook niet meer mogelijk. Op de school van mijn dochter zitten een aantal heel zwaar gehandicapte kinderen. Deze kinderen slapen structureel elk weekend en daarnaast ook doordeweeks enkele nachten in een instelling. Dat stopt vanaf morgen. En ik begrijp de maatregelen echt, maar ik vind dit wel heel heftig voor de ouders (en het hele gezin) van deze kinderen.