Ysabella Oh echt? Je woont gewoon vlakbij me ๐. Wel vervelende situatie voor je ๐
Echt zo achterlijk! Ik plan altijd een week van tevoren mn boodschappen in bij Albert Heijn. Dus dat ik volgende week zaterdag bezorgmoment vast leg en mn boodchappen de hele week toevoeg. Zijn alle bezorgmomenten tot 27 maart VOL! ๐ฑ De mensen zijn gek geworden.
Dus nu kan ik lekker wekelijks weekboodschappen gaan doen. Heb ik een hekel aan. Alhoewel. Ik kan ook dagelijks gaan aangezien ik verplicht tot 31 maart thuis werk. Maar daar sta ik ook niet van te juichen.
Ik werk op het hoofdkantoor van de grootste retailer qua winkels van NL en het is echt gekkenhuis in de winkels. Ook voor ons dus even alle zeilen bij (en voor mij ook ik werd gisteren plat gebeld)
Ik vind alles zo bizar. Ineens gaat alles per dag en weet je niet hoe de wereld er volgende week uit ziet. Overigens ben ik nog steeds niet bang voor het virus zelf maar wel voor de druk op de zorg, de maatschappij en de economie (ja ik heb veel zzp om mij heen en er vallen nu al eerste klappen)
Hulde aan al het zorgpersoneel.