[verwijderd] Ik wilde dat in eerste instantie wel, maar besef ook dat het nu trekken aan een dood paard is. We hebben al meerdere malen geprobeerd onze relatie te verbeteren en vervallen iedere keer weer terug in onze oude gewoontes.
We hebben samen weinig overeenkomsten. Soms kan dat “aanvulling” geven, maar in onze situatie groeien we steeds verder uit elkaar. Daarbij is hij nu ongedurig, hij weet in ieder geval zeker dat hij zo niet verder wil. En als ik diep in mijn hart kijk, weet ik dat ook. Intimiteit is er heel weinig, sex kwam niet heel spontaan zeg maar. Dat was voornamelijk mijn schuld. Ook op dat gebied kon ik mijn meerdere beloftes niet waar maken.
Ik ben vooral verdrietig dat ik mijn veilige haven moet loslaten en dat het leven van onze onschuldige kindjes op zijn kop komt te staan. Ik hou wel van hem, maar echt liefde? Nee, dat niet. We hebben al een hele poos een broer zus relatie. Ik zou dit nog vol kunnen houden, hij niet meer. Het lijkt me ook geen goed voorbeeld voor onze kindjes.