Lovely83 wel heel fijn dat je man jouw kant kiest en mooi dat je het los kan laten en soms maanden je huis openstelt voor haar. Kon ze dat maar inzien..

Angel1980
    ik hoop het vooral ook voor haar. Ze is gewoon niet gelukkig. Ik heb namelijk ook heel veel leuke tijden met haar gehad. Ik ben ooit 3 maanden bij haar geweest, we zijn samen op doorreis door Marokko geweest. Ze heeft zelf bepaalde keuzes in het leven gemaakt waarvan ze nu volgens mij spijt heeft en ik denk dat ze daar heel erg mee zit. Ze is niet gelukkig. Maar erover praten wil ze niet, ze word alleen maar boos.

5 dagen later

Toch6 Veel plezier, ben benieuwd waar je naartoe gaat!

Hier nog 2 weken dan gaan we weekendje weg naar Duitsland, zo aan toe en zin in!

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Marshmallow zitten nu op de a1 richting osnabrück. Naar het noorden dus (van ons thuis vandaan dan)

57 dagen weekendje weg en 96 dagen voor de zomervakantie ☀️

Nog 68 dagen tot we naar Toscane gaan en nog 245 dagen voor we naar CP gaan.

Ik heb gisteren voor volgende zomer geboekt. Volgend jaar hebben we als 2e regio vakantie en zit je echt midden in het hoogseizoen. De prijzen vind ik echt niet meer normaal: 3500 euro voor een stacaravan (ik wil wel een fatsoenlijke, goed onderhouden caravan dus boeken wel altijd bij dezelfde touroperator). Dat wil ik echt niet betalen.

We willen volgende zomer naar Rome. Touroperator biedt 2 campings daar in de buurt aan. De ene krijgt slechte recensies op zoover de andere goede. En laat die nou ook nog net het goedkoopste zijn. Kreeg vroegboekkorting en kan nog tot volgend jaar annuleren zonder reden. Betaal voor 5 personen 2 weken in een stacaravan 2100 euro. Na die 2 weken willen we doorrijden naar Pompeii, daar een overnachting doen en de ruines bekijken en dan naar huis rijden met een overnachting ergens (denk nog op de brenner of bij Innsbruck)

4 dagen later

Heb inmiddels nog 2 vakanties geboekt :-)

Een weekend Landal Sonnenberg in de herfst. Wil graag Trier eens bezoeken.

En heb zelfs de zomervakantie voor volgrnde zomer al geboekt.... (kan nog tot feb annuleren). Dan gaan we in de buurt van Rome.

32 dagen Frankrijk 🇫🇷
        47 dagen Den Bosch 🇳🇱
        88 dagen Spanje 🇪🇸

Met mijn verjaardag gaan zoon en ik een nachtje samen in een hotel en dan naar de efteling. Niet echt vakantie, wel heel veel zin in!

7 dagen later
          • [verwijderd]

Over 11 daagjes zitten wij saampjes in het vliegtuig richting turkije