Het grote vakantie afteltopic!
[verwijderd]
Lovely83 Leuk! Als ik jou was zou ik me lekker laten bedienen en geen poot uitsteken de hele week lang
Nog 5 nachtjes
smax
ze is met mijn man in Egypte geweest en toen heeft man met haar gepraat. Ze wijt alles aan mij.
Ik laat verder niks meer van mij horen tegenover haar. Mijn man begon 2 weken geleden beetje te zeuren over haar, dat hij soms moe van haar word. Ze had geklaagd dat niemand haar aandacht gaf en niemand voor haar zorgde (ze is nu bij mijn schoonzusjes) en ze was zooooo ziek. Heb alleen gezegd tegen man β dat zijn moeder zo is, en dat ze zo al die weken ook bij ons is geweest maar hij hier niks van heeft gemerkt omdat hij toch altijd aan het werk isβ
Had hij niet veel op te zeggen.
Angel1980
ik hoop het vooral ook voor haar. Ze is gewoon niet gelukkig. Ik heb namelijk ook heel veel leuke tijden met haar gehad. Ik ben ooit 3 maanden bij haar geweest, we zijn samen op doorreis door Marokko geweest. Ze heeft zelf bepaalde keuzes in het leven gemaakt waarvan ze nu volgens mij spijt heeft en ik denk dat ze daar heel erg mee zit. Ze is niet gelukkig. Maar erover praten wil ze niet, ze word alleen maar boos.
En... go!
Toch6 Veel plezier, ben benieuwd waar je naartoe gaat!
Hier nog 2 weken dan gaan we weekendje weg naar Duitsland, zo aan toe en zin in!
Marshmallow zitten nu op de a1 richting osnabrΓΌck. Naar het noorden dus (van ons thuis vandaan dan)
57 dagen weekendje weg en 96 dagen voor de zomervakantie
Tussenstop hostel Hamburg