Toch6 Nog 6 weken tot de meivakantie. Mijn man heeft een vakantie geboekt, geeft wel hints maar geeft niks toe. 7u rijden, land waar we nooit zijn geweest, huisje dicht bij de zee, tussen de 7 en 16 graden
Strandbal Toch6 aah spannend! Klinkt wel leuk! Krijg je het op de dag van vertrek te horen of pas als jullie er echt zijn?
Toch6 Strandbal onderweg zie ik het waarschijnlijk. Maar hij wil eerst een eind zonder navigatie rijden dus bij vertrek zie ik ook nog niks
Strandbal Angel1980 Dat is minimaal 26 uur rijden, zonder stop. Dus we zullen ong. 2 dagen onderweg zijn. Hopelijk zal dat een beetje gaan met de kinderen.. Zie net dat mijn vrijaanvraag goedgekeurd is. Scheelt toch weer een dag đ
Toch6 smax Strandbal Dat denk ik ook, daar zijn we ook nog niet geweest. Maar man wil niet bevestigen of ontkennen
Angel1980 123 dagen! En waarschijnlijk willen we nog met de pinksterdagen weg, maar dat moeten we nog boeken.
Strandbal Hier nog 21 dagen wachten. De autovakantie gaat niet door omdat mijn man toch niet mee kan helaas. nu ga ik alleen met mijn zoon met het vliegtuig. Mijn dochter is daar al en die moet toch terug naar huis.
smax [verwijderd] Palombiere Sarlat weer? Of heb ik nu de verkeerde voor me? đ Wij hebben getwijfeld om er volgende week heen te gaan
Marshmallow Nog 33 dagen dan gaan we naar centerparcs in Duitsland! En nog 'maar' 124 dagen totdat we naar Frankrijk gaan. De echte vakantie!
[verwijderd] smax Nee, dit jaar niet. Eurocamp is er niet meer vertegenwoordigd. het is nu een Capfun camping. Maar heb eigenlijk wel spijt want het binnenbad daar is echt perfect voor deze tijd van het jaar.
smax [verwijderd] Het zwembad was idd perfect! De kinderen hebben daar veel uren in door gebracht. Wellicht volgend jaar weer! Jij dan ook? đ