[verwijderd] Hier helaas nog ruim 200 dagen voor we een weekje naar zuid-Spanje gaan voor een bruiloft, voor het eerst met z’n drietjes 😉
Luca75 Net een uurtje terug van het Vennenbos. Park zat afgeladen vol. Echt stampdruk. Wel een leuke midweek gehad. Nog 120 dagen tot de volgende vakantie en nog 297 dagen
Marshmallow Nog 56 dagen tot een weekendje centerparcs in Duitsland en nog 147 dagen tot de zomervakantie 🙂
Strandbal Nog 31 dagen en dan gaan we met de auto naar Turkije. Ik weet niet of ik dat wel zie zitten, maar mijn man wil persee met de auto. Ben benieuwd, lijkt me ook wel een keer leuk zo’n roadtrip.
[verwijderd] Strandbal lijkt me ook leuk! Maar dan wel van de reis ook een trip opzich maken. Ken je de app breakzy al? Die heeft allemaal stops verzameld naast de snelweg. Mooie meren en leuke speeltuinen. Aanrader. 👍
Strandbal Angel1980 2.872 kilometer. Ik wil liever met het vliegtuig omdat het maar 2 weken vakantie is, maar mijn man wil dat niet. Maar mijn kinderen zijn de vrijdag voor de vakantie vrij. Als ik vrij kan krijgen die dag kunnen we donderdagmiddag al vertrekken.
Strandbal Angel1980 Dat is minimaal 26 uur rijden, zonder stop. Dus we zullen ong. 2 dagen onderweg zijn. Hopelijk zal dat een beetje gaan met de kinderen.. Zie net dat mijn vrijaanvraag goedgekeurd is. Scheelt toch weer een dag 😁
Toch6 Nog 6 weken tot de meivakantie. Mijn man heeft een vakantie geboekt, geeft wel hints maar geeft niks toe. 7u rijden, land waar we nooit zijn geweest, huisje dicht bij de zee, tussen de 7 en 16 graden
Strandbal Toch6 aah spannend! Klinkt wel leuk! Krijg je het op de dag van vertrek te horen of pas als jullie er echt zijn?
Toch6 Strandbal onderweg zie ik het waarschijnlijk. Maar hij wil eerst een eind zonder navigatie rijden dus bij vertrek zie ik ook nog niks
Toch6 smax Strandbal Dat denk ik ook, daar zijn we ook nog niet geweest. Maar man wil niet bevestigen of ontkennen
Angel1980 123 dagen! En waarschijnlijk willen we nog met de pinksterdagen weg, maar dat moeten we nog boeken.
Strandbal Hier nog 21 dagen wachten. De autovakantie gaat niet door omdat mijn man toch niet mee kan helaas. nu ga ik alleen met mijn zoon met het vliegtuig. Mijn dochter is daar al en die moet toch terug naar huis.