Noordeling
Eerlijk gezegd was het gisteren een prut-dag en heb ik toen de hele wintersport flink vervloekt. Al dat gezeul met je rotzooi, de jongste die zo moeilijk loopt op ski-schoenen.
We hadden afgewisseld, ik s ochtends de berg op en man s middags. De kinderen waren s ochtends met hem in het hotel gebleven, zwemmen en chillen. Maar s middags wilden ze skiën. Ik was helemaal kapot, zere voeten enzo. (Het skien sochtends ging ook niet zo lekker). Dochter had er na drie rondjes genoeg van en zoon heeft het na 10 keer kinderbaantje opgegeven. Toen hebben we alles weer naar het hotel gesleept, en heb ik ze achter een filmpje geparkeerd.
Vandaag hebben we dus toch maar een privé les geboekt voor ze. Man en ik zijn samen de bergen in de gegaan, en eindelijk begint het skiën ergens op te lijken bij me. Dat geeft een boost! En de kinderen hebben het leuk gehad, hun leraar was enthousiast en heeft ze meegenomen het “pannenkoekenliftje” op. Ik was helemaal verbaasd!
Morgen willen we hem waarschijnlijk ook boeken, en dan met z’n vieren + leraar de bergen in. En mooie afsluiter van de vakantie!