Huggybird Nog 1 ochtend werken en dan gezellig lunchen met collega’s en mijn ‘verassings’ jubileum feestje
Rosemary Nog 2 nachtjes slapen! Vandaag zijn we getest, ik vind het spannender dan gedacht! duimen dat alles door gaat (verwacht ik wel)
Noordeling June ja we hadden wel overwogen om in Duitsland te overnachten, maar dan ben je dat weer langer dan 24u, moet je ook weer registreren etc. Dus gewoon in één keer, bevalt ook eigenlijk altijd wel prima.
[verwijderd] Hier nog een paar dagen extra wachten, we kregen een e-mail van transavia dat onze vertrek vlucht was omgezet naar een (veel) vroeger tijdstip én vanaf een ander vliegveld 😖 Dus uiteindelijk zowel heen als terugvluchten moeten veranderen 🤷🏻♀️
Lovely83 Nog 8 uurtjes voordat we gaan rijden richting Schiphol 🥳. Ik kijk er zo naar uit om 2 weken niks te hoeven doen en er voor mij gezorgd word, beetje hangen bij het zwembad, snorkelen en lezen.
Rosemary Wij zitten in het vliegtuig, bijna klaar om te vertrekken! Met de uitslag van de test was het nog wel een heel gedoe en stress, maar uiteindelijk kregen we ze na ong 30 uur negatief binnen. Schiphol druk, vliegtuig vol. Maar we gaan!
Lovely83 Wij zijn al op bestemming! Het is hier heerlijk rustig, totaal geen spijt vd keuze om niet in Nederland op vakantie te gaan.
[verwijderd] Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we eindelijk weer op vakantie/familiebezoek 👏👏👏👏 Precies 19 maanden dat we elkaar niet in levende lijven hebben gezien, dus we kijken er erg naar uit!
[verwijderd] Heerlijke vakantie gehad met de familie… 11 dagen geleden liepen we nog door deze straat …
Vulpen Ik voel me superegoïstisch maar ik hoop zo dat oms weekendje weg binnenkort door kan gaan. We gaan met 3 gezinnen, 5 volwassenen...
Jessie80 Vulpen snap je helemaal. Wij hebben in januari 2 jaarlijkse weekenden weg die afgelopen jaar niet zijn doorgegaan en ik hoop (tegen beter weten in...) dat ze in 2022 wel doorgaan.
[verwijderd] Nog 27 dagen en dan hebben we een vlucht, familiebezoek in Spanje. We hebben 3 jaar al geen kerst samen kunnen vieren, zijn allemaal gevaccineerd en gaan testen voor we gaan. Maar ik ben dus aan het aftellen …