Ja nog twee weken tot de kerstvakantie! Maar we gaan niet weg overigens..

• [verwijderd]

Jaaaaa, bijna kerstvakantie. Nog 5 dagen werken! Heerlijk.
We gaan niet weg (zijn eind september nog weggeweest) maar we zijn volop in huis bezig en we zitten prive in een nogal pittige tijd. Dus even 2 weken vrij is wel heel welkom.

Wat heerlijk, allemaal aan het aftellen! Hier nog 10 dagen, waarvan nog maar 5 dagen werken πŸ˜‰

Nog 24, 83 en 207 dagen... (moet snel gaan lijnen zie ik)

Luca75 ja inderdaad! πŸ˜ƒ En dan lekker de tweede week van de kerstvakantie naar het prachtige Drenthe, can't wait!

Hmm mijn aftellen is wel heel ver: zomervakantie en in juni weekend met vriendin. Ik wil wel nog in het voorjaar een stedentripje maken met een vriendin en met een andere vriendin of mijn man nog een keer een weekendje weg maar verder blijft het even daarbij: we gaan volgend jaar ook verbouwen dus zo gek als dit jaar (echt 4 a 5 vakanties/weekenden weg ofzo haha) doen we even niet...

Hopsatee dat snap ik, maar je krijgt er iets mooi voor terug (althans, dat hoop ik ;-) Wat gaan jullie verbouwen?

Oh heerlijk, weer aftellen.
      Nog 13 dagen tot dat we naar Luxemburg gaan.
      Nog 130 dagen tot ik met mijn zoon naar Londen ga.
      Nog 189 dagen tot mijn man en zoon naar de Ardennen gaan.
      Nog 204 dagen tot mijn oudste scoutingkamp heeft.
      Nog 212 tot de andere 2 met scoutingkamp gaan.
      Nog 217 dagen tot we allemaal naar Frankrijk/Spanje/Andorra gaan.
      En dan moet ik voor het najaar nog gaan plannen, zin in!!

Nog 6 dagen en dan heb ik 2 weken vrij.
      Weekendje Duitsland en een weekje naar Engeland.

Nog 4 dagen en dan heb ik vakantie en nog 11 dagen en dan gaan we naar Hof van Saksen 😊

Angel1980 ohhhh Hof van saksen is zo leuk! Het fijnste park van Nederland. Maar zo duur 😳
        Geniet we van!

Bloem inderdaad, een fantastisch park maar verschrikkelijk duur 😲 Mensen verklaren mij ook voor gek wat ik heb neergeteld, maar ik weet wel wat ik voor terug krijg en dat is het wel waard πŸ˜‰