Vulpen ook zonder reservesleutel in de buurt krijg ik geen melding. Ik heb een keer bijna 20km gereden zonder sleutel, dus we wisten al dat we theoretisch honderden kilometers konden rijden zonder ooit melding te krijgen 😅. Ouderwetse auto’s hebben zeker voordelen!
Femkes Dus ik vermoed dat het per automerk scheelt in hoeverre erover nagedacht is.
We hebben een bmw en er is echt over heel veel niet gedacht. Poos geleden een paar uur de auto deur per ongeluk open laten staan. Hierdoor is de batterij van het sos systeem leeggelopen. Kosten batterij 1 euro, kosten vervangen batterij 500 euro. Eén of andere slimmerik vond het een goed idee om de batterij ergens in het dak te bouwen, zodat je het eerst het halve dak moet slopen om de batterij te vervangen. Nou ik doe het wel zonder automatisch sos systeem. Zo zijn er wel meer niet logische dingen. We hebben koplampen die levenslang meegaan, dus het is zo gebouwd dat je ze ook niet normaal kunt vervangen. Je moet de hele belachelijk dure unit vervangen als een lamp stuk is. Helaas is hun definitie van levenslang ongeveer twee jaar. Het idee was leuk, maar de uitvoering…