Hopsatee Camper willen wij ook. Als we gepensioneerd zijn 🤪
Maar die kinderen zijn al lang groot voor je pensioen en hopelijk tzt ook al de deur uit 😜. De camper komt er hier ook als de meiden niet meer met ons meegaan op vakantie. Dat is misschien al over een paar jaar voor ons 😳. Lijkt mij wel heel tof. We hebben Scandinavië op het camperlijstje staan, maar zuid oost Europa (oa Albanië) lijkt ons ook geweldig. Rondreis Portugal zien we ook wel zitten. Wij gaan ons wel vermaken!
Oh ja! Dat is inderdaad een goede oplossing.
Mamabeertje Ik heb één keer een hele boze baby gehoord 's nachts van een paar tenten verderop. Ik had echt te doen met de ouders.
Ik vind dat ook zo sneu voor ouders. Ik kan mij voorstellen dat je dan zo machteloos voelt, want je wilt anderen niet wakker maken. Al heb ik ooit toen ik jong was nachtenlang met een tent naast een huilende baby gestaan en daar werd ik toch wel een tikkeltje chagrijnig van na nacht nummer zoveel. Nu trek ik huilende baby’s ook gewoon niet meer. Mijn oudste was een huilbaby en ik schiet nog steeds enorm in de stress bij het horen van een huilende baby. Alsof ik mijn eigen kind weer urenlang hoor krijsen 😬.
Mamabeertje hadden wij altijd het campingbedje in de voortent
Dat is natuurlijk ook nog een idee. Nooit bedacht, omdat onze meiden sowieso het eerste jaar bij ons op de kamer sliepen.
Toch6 veel 2-persoonscaravanbedden met een vast bed zijn 140x190. Geen idee hoe je daar met twee mensen in kan liggen. Ze zijn er wel groter hoor, maar daar moet je wel gericht naar zoeken, mits je een vast bed met een echt matras wil. Wij hebben thuis een bed van 220 breed met een reden. Wij hebben ruimte nodig. Niks romantisch gedoe en de hele nacht lepeltje lepeltje liggen. Ik wil gewoon slapen 😅.