Luuz Heerlijk. Klein laagje sneeuw ligt er. De jongste werd ziek gisteravond, dat is wel balen. Vanmiddag hebben we een verjaardag, maar dan zal het al wel weg zijn.
Feye Hier een heel dun laagje. Te weinig voor sneeuwballen, sneeuwpop en de slee, maar genoeg om zometeen met de fiets plat te gaan π Oudste heeft zijn skikleding al aan en is al even buiten geweest. Denk dat het hier rond de middag al weer weg is.
Snoeki Hier al voor 8 uur een heerlijke wandeling gemaakt in de sneeuw met mijn dochterβΊοΈ. Wij dachten gauw voor alles weer weg isπ er ligt namelijk niet zoβn hele dikke laag hier.
Pietje1987 Hier ligt wel een laagje, maar het is al ontzettend aan het smelten. Dochter staat niet te springen om naar buiten te gaan en eigenlijk vind ik dat niet erg. Het is koud en nat. We genieten lekker van achter het raamπ
[verwijderd] Mijn dochters zijn onze tuin al een uur lang aan het omploegen en doen nu een poging tot het bouwen van een sneeuwpop. Dat gaat wel een hele kleine pop worden π
[verwijderd] Het was een goed moment om de wintersportkleding weer even te passen en ik heb nu weer een goed excuus om te shoppen π
Lovely83 Hier is onze oudste dochter al een tijdje buiten met de sneeuw bezig. Ben benieuwd hoe de jongste reageert! Die ligt uiteraard nog te slapen π©.
Sneeuwvlokjes Ik zou het liefst het hele jaar in een winterwonderland willen wonen. Ik denk dat ik in een vorig leven een eskimo ofzo ben geweest. Ik stond dan ook te juichen als een klein kind toen het gisteravond begon te sneeuwen. Helaas is er nu niet veel meer van over (zuid holland)
Ashleyrachel Ik werd dus verbaasd wakker met een wit laagje op de straat π mijn man zei vanacht nog met de fles klaar maken, de kat zit de hele tijd in de vensterbank. Die zat dus blijkbaar sneeuwklokjes te loeren π€ͺ ik kan niet wachten op meer sneeuw en de man dus lekker een mooie sneeuwbal in zn nek te gooien. π
[verwijderd] Vannacht om half 3 even door de gordijnen gespiekt. Dan vind ik het heel erg mooi. Verse sneeuw. De reactie van mijn dochter dat vind ik het mooist van het hele sneeuwgebeuren. Ik HAAT sneeuw als ik naar buiten moet.
LisbethSalander Heerlijke zondagochtend. Lekker laat en lang ontbijt. Nu de ontbijtboel aan het opruimen terwijl ik veel voor het raam sta te genieten hoe de kinderen een sneeuwballengevecht hebben met hun vaderπ
Pimpelmeesje Ik mag in het weekend bij mn man in het revalidatiecentrum slapen, de nachtzuster zei gelijk "heb je de sneeuw gezien? Morgenochtend zou het weer weg zijn dus ik zou nog even kijken" maar het ligt er nu nog steeds!
Siepie Wij hebben er weer heerlijk van genoten! Onze dochter vond het geweldig nu weer lekker binnen waar het warm is. Wel duidelijk dat we voor de skivakantie weer een nieuw skipak moeten kopen. Dacht dat ik het wel zou redden met deze helaas niet.
Torretjeee Oke het aankleden en uitkleden van de kinderen plus de hele gang nat van smeltende sneeuw is wel een nadeel π. Maar hier is het om moment weer aan het sneeuwen, dat is wel weer een mooi gezicht.
Kipsate Zoon is dus overduidelijk een kind van zijn vader. Het eerste wat hij zei toen hij naar buiten keek "bah vies, koud" π.