[verwijderd] Ik vind het zo jammer dat het vannacht valt en morgen al weg is. Ik had gehoopt op sneeuwpret met de meiden. Vorig jaar hebben we zo'n lol gehad. Ik kan ook heel flexibel werken. Dus als het te glad wordt, werk ik thuis.
Micchan Ik vind sneeuw vooral leuk/mooi als er nog (bijna) niemand doorheen heeft gelopen en anders vanachter het raam. ๐ Voor de kinderen vind ik het wel leuk, maar van mij mag het snel weer smelten.
Cactusje Dahlia helemaal mee eens, en dan gaat het een beetje dooien, of door het zout wat smelten, dan krijg je die vieze bruine smurrie. bah!
Hopsatee Ik vind sneeuw even leuk als ik niet de weg op hoef. Maar meestal vind ik het hier in Nederland gewoon lastig omdat we er niet op zijn ingericht. Op wintersport heb ik er dan weer geen probleem mee. Mooi juist!
[verwijderd] Heerlijk! Mits ik boven op een berg sta met twee lange latten onder mijn voeten. In alle andere gevallen, liever niet ๐
Feye [verwijderd] Dit inderdaad! En dan graag elke nacht een nieuwe dump, zodat we elke dag heerlijk door de poeder kunnen ๐
Mary Ik vind sneeuw super leuk! Zo mooi een witte wereld en lekker sleeรซn met de kinderen, ik hou er van! Ik hoop echt dat het tot morgen eind van de middag mag blijven liggen, die voorspellingssites hebben het tenslotte wel vaker fout. Alleen ben ik nu benieuwd of ik vannacht na het stappen heelhuids thuis ga komen op de fiets... ๐
Robije Als het nou gewoon alleen op bepaalde plekken valt, zodat de kinderen ermee kunnen spelen, maar ik gewoon normaal ergens heen kan gaan vind ik sneeuw prima. Helaas is dat niet het geval en heb ik dus een schurfthekel aan sneeuw.
Elvie83 Ik hou er van. Vind het altijd een mooi gezicht als hier het bos en de hei helemaal wit zijn. Kinderen hopen ook dat het morgen wit is als ze wakker worden.
Sevenof9 Ja ik hou heel veel van sneeuw, sneeuwballengevechten, sleeรซn, sneeuwpoppen, fotograferen in de sneeuw, mooie wandeling maken. En gewoon de rust die de wereld dan uitstraalt.
Dahlia Sevenof9 Hahah ik moet echt even lachen om je laatste zin....rust in de wereld met sneeuw?? ๐ฃ Treinverkeer ligt plat, ongelukken om de 10 meter, mensen belanden in t ziekenhuis door valpartijen Heeeel rustgevend ๐๐คฃ
muppet Ik deel je gemengde gevoelens. Leuk als je niet de weg op hoeft, maar anders, mwah. Gladheid, slecht gestrooide wegen en fietspaden...
[verwijderd] Ik houd ervan Maar inderdaad...niet als ik te ver weg hoef. Vroeger vond ik het altijd zo spannend met de trein. Als ik op school was en het ging sneeuwen moest ik altijd op tijd naar de trein want als het teveel ging sneeuwen viel hij uit en kon ik geen kant op.
Kipsate Ik hou er van! Wel van net gevallen sneeuw, zo een lekker dik pak. Ik hou ook echt van de 4 seizoenen โค
Liekje81 Voor mij hoeft het niet. Het is mooi hoor, maar gedoe als je de weg op moet, gladheid, die vieze blubber. Nee dank je. Dochter kan niet wachten op sneeuw, die heeft er wel zin in.
Angel1980 Ik ga zo met een paar vriendinnen uit, dus ik hoop dat wij geen last krijgen van sneeuw, in de wetenschap dat we vannacht nog moeten rijden ๐ฏ
Lovely83 Ik vind sneeuw prachtig! Maar wel zolang het droog is! Natte sneeuw vind ik verschrikkelijk. Van mij mag het dus wel sneeuwen!