Honkeytonk En met alles begin je zo zeg maar: Dit wordt een camera (werkende als het goed is haha) En heb nu ook een tuinhuis klaarliggen :
Manque Honkeytonk Wat leuk allemaal! Ik ben benieuwd naar dat tuinhuisje straks. @LucP schildert ook van die poppetjes π
Honkeytonk Manque oh echt?! Wat leuk! @LucP specifiek voor Warhammer of voor algemeen? Ik heb voor allerlei spellen geschilderd maar zeker wel een stuk of 10 Warhammer legers haha.
LucP Honkeytonk Ik schilder regelmatig Warhammer figuren, maar eigenlijk gebruik ik ze alleen voor Dungeons & Dragons... Heb Warhammer in ieder geval nog nooit gespeeld π Hier is mijn (een-na) laatste:
Honkeytonk LucP gaaf! Ik heb het ook nog nooit gespeeld.maar vrienden en collega's wel π. Ik heb de losse poppetjes ook voor allerlei spellen gebruikt π nu printen we zelf poppetjes voor spellen. We hebben het afgelopen jaar vooral.voor gloomhaven geprint en gespeeld maar loop hopeloos achter met schilderen.
Madeliefje06 Heel leuk om te lezen! Leuk om leden zo iets beter te leren kennen. Hoe is dit interview afgenomen trouwens?
Vulpen Wat een hoop leuke reacties! βΊοΈ Ben heel blij dat jullie het een leuk concept vinden & ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.
[verwijderd] Wat leuk om te lezen!! Maar @Honkeytonk misschien een domme vraag hoor, maar wat doe je met die figuurtjes en miniaturen als het klaar is? (Als ik het zou doen zou ik niet weten wat ik ermee moet als het af is)
Honkeytonk [verwijderd] Sommige figuurtjes gebruik ik voor spellen. Andere liggen in de kast te verstoffen of verkoop ik aan mensen. En ik heb veel geschilderd voor spellen van vrienden. En andere dingen staan even in de huiskamer en gaan na een foto weer weg.