Pietje1987 Prima hoor, een paar dagen regen π§ Maar ook lekker als er straks weer een lekker zonnetje is β€οΈ Hier nog geen spanning en sensatie, alleen paar flinke buien.
Vulpen Pietje1987 Zou in eerste instantie bijna twee weken zijn, nu alleen nog dit weekeinde. Ik word altijd enorm onrustig als de klimaatverandering zo zichtbaar is π
Honkeytonk Ysabella Deliana Hier 18. 28 vind ik ook weer warm.maar 18 weer koud π€. Kan het niet gewoon rond de 23/24 graden zijn met zon ππ
Vulpen Het onweert hier! En de Peutergym start zo. Voor het eerst sinds maanden. Buiten. Als het tenminste doorgaat.
Dahlia Wat een nacht! Eerst wakker door een enorme knal! Toen wakker om te plassen. Toen wakker door de jongste dus die maar tussen ons in gelegd waardoor ik nu pijn in de rug heb omdat ik niet fijn heb gelegen. Code geel was hier vannacht dus π
Rietjesbeker En hier was de hele nacht dus niets aan de hand... Ook wel eens prettig, normaal is het hier altijd raak (waddengebied)
Bubblicious Hier ook een heerlijk nachtjeπ©π΄ Regen die heel hard kletterde tegen het raam met heel veel onweer. En ook wel flinke windvlagen. Dochter die heel onrustig was en tig keer wakker werd. Uiteindelijk haar tussen ons in gelegd maar daardoor lig ik op een randje en slaap ik maar half.
Huggybird Hier hele harde regen en wind toen we naar bed gingen. Mijn man heeft twee keer gekeken of de trampoline niet weg waaide.
Pimpelmeesje Ik vond het heerlijk gisteravond π Maar ik heb dan ook niemand die er bang van wordt hier (vroeger wel, mijn vorige hond was als de dood voor onweer, dat waren zware nachten).
Marshmallow Ik ben gisteren echt zeiknat geregend tijdens een zeer plaatselijke bui rond 19 uur ππ
Pietje1987 Ik hou ervan als het lekker hard regent. Maar alleen als ik gewoon in bed kan blijven liggen. Gisteravond lag ik heerlijk samen met dochter in bed toen het tekeer ging
Nimue Ik zat vannacht nog in de tuin te studeren toen het losbarstte, zit je dan met hond, konijn, laptop en geen schoenen, achterin de tuin. (Onder de overkapping gelukkig, maar het waaide zo hard dat het behoorlijk naar binnen regende...)
Ysabella Ik vond de onweer heerlijk, heb er ook al die uren van kunnen genieten aangezien Z krampen had. π€¦πΌββοΈ Ik snap nog steeds niet waarom N er niet wakker van werd.