[verwijderd] Het uitzicht vanuit mijn woonkamerraam heb ik hier al vaker gedeeld, dus nu de andere kant. (Helaas op de foto niet te zien, maar uitzicht op de Efteling)
[verwijderd] Geen mooie foto maar ik ben wel blij met mijn uitzicht. Ik woon gewoon in een woonwijk maar aan de achterkant heel veel groen. In de zomer lijkt het net of ik het bos zit. Achter al het groen loopt een weg en dan achter een helling de snelweg. Maar qua uitzicht merk je daar weinig van. Enige nadeel van al het groen is de hooikoorts
Rietjesbeker Vulpen ik vind de huizen die er nu staan al zonde... Daarvoor had een van de buren haar paarden daar lopen, stond toch veel gezelliger
Vulpen Rietjesbeker Ja, maar nu zie je in elk geval de kerk nog. Bij mij in de straat laten ze vaak de pony's uit. Hoewel ik dat idioot vind, ziet het er inderdaad wel gezellig uit đ
[verwijderd] Vulpen Yep! We wonen vlak bij Schiphol en hebben vandaag met z'n drietjes een rondleiding (per tourbus) over Schiphol gehad. Een soort "Schiphol behind the scenes."
Vulpen [verwijderd] Ik dacht heel even dat dit vanuit je huis was en dacht: dan zul je wel veel overlast hebben đ
[verwijderd] Verlanglijstje: Bovenaan mijn verlanglijstje staat momenteel een make-over voor de hal. (En een nieuw tv-meubel, maar dat moet financieel nog even wachten..) Favoriete inspiratie-foto en de richting waar ik heen wil:
Rietjesbeker Verlanglijstje Met stip bovenaan, al lange tijd: verhuizen! Maar dat zal nog wel niet direct gebeuren...
[verwijderd] Een deel van mijn verlanglijst voor de schoolbibloitheek. (Ik werk daar als biebmoeder en we zijn deze weken de bieb aan het saneren. Als alles wat eruit moet weg is, moeten er natuurlijk ook nieuwe boeken aangekocht worden.)