Rietjesbeker Grijze sokken in grijze sloffen. Voor de volledigheid heb ik ook een grijze trui aan. Ik coördineer qua kleur met het weer (en mijn humeur) vandaag.
Jessie80 Jaloers op alle mooie, gekleurde, grappige sokken. Hier vandaag ook saai grijs. Meeste dagen trouwens, grijs of zwart.
[verwijderd] Iets blauws: de verkleedjurk waar mijn dochter zo ongeveer in woont. Ze draagt hem bijna dagelijks.
Tantetil Lumihiutale dit is ook mijn favoriet. Soms krijg ik ineens weer angsten over de kinderen, alle mogelijke ellende die ons nog te wachten staat en dan herhaal ik dit in mijn hoofd. En deze vind ik ook mooi.
Vulpen Lumihiutale Tantetil Ik heb deze juist nooit helemaal begrepen. Dingen zijn gewoonlijk nog veel vreselijker dan ik me had voorgesteld. Mijn motto was jarenlang 'alles kan erger' (ik geloof dat ik 8 was toen ik deze wijsheid noteerde) maar omdat dat leidde tot alles kapot relativeren ben ik me recentelijk gaan afvragen of ik niet beter een ander motto kan kiezen. Weet alleen nog niet welk.
[verwijderd] Ik kan niet kiezen, dus vinden jullie het goed dat ik mijn top-10 geef? 😳🙈 In willekeurige volgorde:
Rietjesbeker 'It is said that your life flashes before your eyes just before you die. That is true, it's called Life.' Terry Pratchett, The Last Continent Geen foto, wel een van mijn favoriete quotes.