Zoals ik t lees denken/vinden jullie het allemaal een pittig schema maar met goede afspraken en flexibiliteit vanuit de planning en werkgever moet het wel lukken.
Daarnaast een poetshulp en boodschappen uitbesteden en een goede planning met man.
Gisteren nog met beste vriendin over gepraat en toen ik de tijden benoemde die ik weg zou zijn in mijn laatste post (langste van half 7 tot 6 uur) zei ze dat is toch niks voor jou? Bij je vorige werk was je ook vaker zolang weg en moest je zelfs die volledige tijd werken. Dat is idd zeker zo. Elke dag 9.5 uur werken en soms wel 11 zonder pauze en dat gebeurde vaak kan ik zeggen.
Wat ik nu wil gaan vragen is om te kunnen werken via die uren wat ik voorgesteld heb, een auto van de zaak is wel een must en alles wat ik boven de anwb reistijd rijdt (filetijd) of ik die op mijn vrije dag mag inruilen naar rust uren. (Arbeidsboorwaarden ken ik nog niet) Komt mijn werk niet af dan natuurlijk wel werken. In het begin denk ik dat het wel nodig is want t moet zo goed als volledig opgestart en als alles soepel loopt dan minder werken. Dan wil ik die 32 uur gaan bespreken.
Reistijd wat ik nu heb nagekeken zit ik om 6.45 op 2.5 En 1 uur en 20 min. Komt wel goed overeen met wat ik in mn hoofd had.