Ik heb weer een sollicitatie gehad en die spreekt mij wel enorm aan. Er zitten wel een paar nadelen aan.
Sowieso 5 dagen werken, met 1 thuis werk dag. Maar dat is bij veel bedrijven voor mijn functie. Veel En verre reisafstanden bij dit bedrijf.
Korte samenvatting:
Bedrijf met 3 vestigingen verspreidt over het land.
1 = 30 min rijden, nooit file
2 = 1 uur rijden zonder file
3 = 2 uur rijden zonder file
Dus met file erbij tel ik 1.5 En 2.5 rijden
Bedrijf 1 is mijn standplaats maar kan na een tijd (paar maanden, 3 jaar, 20 jaar...wisten ze zelf ook nog niet) weggaan en dan wordt nummer 2 mijn standplaats.
Werktijden van 8.30 - 17.00, 3 tot 15.30 (resterend thuis)
1 = 7.30 tot 17.30 Van huis af
2 = 7.00 tot 18.30 van huis af
3 = 6.00 tot 18.00 van huis af
Dit dus geteld met 30 min file
1 wordt 2x per week bezocht maar kan ook dat ik 1 dat ervan boven in t land moet zijn. Afspraken dag zeg maar.
Bedrijf 2 en 3 is beide 1x per week
Bedrijf 3 kan na verloop van tijd naar 1x per 2 weken worden als alles op 1 lijn ligt qua mijn werkzaamheden. Ik heb de zorg over alle drie de vestigingen.
Man gaat om 7.10 van huis en is tussen 16.15 en 16.30 thuis. 5 dagen en Als t financieel redbaar is 1 dat ouderschapsverlof.
Hoe doen jullie dit allemaal met kinderen, huishouden enz? Breekt de reistijden je neem op?
Iemand nog tips en dingetjes waar ik aan moet denken?
Voordeel: werk is heel divers en breed. Heb veel zelfstandigheid, ook in mijn planning, en veel verantwoordelijkheid. Auto van de zaak als t goed is.