Mariette07 ik vind wel als je het topic opent dat je dan als eerste moet aftrappen met jou fantasie๐Ÿ˜‰

Leuke reacties tot nu toe..

Een van mijn fantasieen is ook met 2 of 3 mannen.. maar gaat ook geen werkelijkheid worden omdat ik mijn relatie niet op het spel wil zetten.. maar idd nabootsen met buttplug is wat ik ook veel doe.. en dat gevoel om beide gaten gevuld te hebben is zo fijn...

• [verwijderd]

Partnerruil lijkt me wel leuk. Trio niet: te veel armen en benen naar mijn smaak.

Gut, ik krijg een hoop inspiratie van dit topic. Hoewel ik niets te klagen heb, is ons seksleven nogal โ€œvanilleโ€, zeg maar.
    Ik zou best wel eens wat wilder willen zijn/doen. Maar jeetje, om na 17 jaar โ€œvanilleโ€ ineens over buttplugs etc te beginnen voelt best ongemakkelijk.
    Mijn fantasie is dus eigenlijk dat ik gewoon eens lekker wild zou zijn, alle remmen los!
    Onze belemmering is dat onze jongste 4 jr is (die wordt voor dag en dauw wakker) en we hebben een puber rondlopen van 13 jr (die โ€˜s avonds pas rond 22:00 naar bed gaat en pas tegen 23:00 slaapt). We zijn dus altijd omringt door kinderen ๐Ÿ˜ฌ.
    Het komt dus regelmatig neer op een vluggertje ergens in de hal ofzo ๐Ÿ˜‚

haha een grote dildo kun je naar de kindjes uitleggen als een staafmixer o.i.d ๐Ÿคฃ
      maar een buttplug zou ik niet doen haha

Sneeuwvlokjes

Ik zou dat dus gewoon zeggen of kenbaar maken naar je partner
        Wat heb je te verliezen?
        Niets toch??๐Ÿ˜‡

Ik moet zeggen dat we altijd veel plezier hebben met een pret pakketje samen te stellen๐Ÿ˜›

Wishfulthinking ik heb idd niets te verliezen. Mijn partner zal zelfs erg (positief) verrast zijn haha. Ik zal het eens in overweging nemen ๐Ÿ˜‰

Ben ik de enige die de openingspost niet kan lezen?

• Luuz hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje nee klopt. Openingspost is verwijderd.
            @Mariette07 was dat de bedoeling of moet het teruggeplaatst worden?

haha die mag teruggeplaatst worden.. er ging wat fout hier..

• Luuz hebben hierop gereageerd.
              4 dagen later

Haha ja met 2 mannen lijkt me ook wel eens leuk. Of een vrouw er bij. Maar dan zou ik jaloers worden denk ik. Ben niet bo-seksueel ofzo. Maar maar mooie vrouwen kijken vind ik ook niet erg