Puzzelstukje Ben eerst aan the sinner begonnen voordat ik aan stay close begin. The sinner vind ik altijd wel mooi in elkaar gezet.
Puzzelstukje Hopsatee Leuk! Heb ik weer wat te kijken. Archive 81 is afgelopen maar ik was niet helemaal oke met t einde. Beetje apart allemaal. Maar goed.
[verwijderd] Die Patrick uit het nieuwe seizoen van Too hot too handle π± π©π©π©π©π©π©π©π©π© Wat een griezel zeg!
Lumihiutale Ik heb net The woman in the house across the street from the girl in the window gekeken,wat een toffe serie!
[verwijderd] Louelle81 ja zo irritant dat je nu steeds moet wachten op nieuwe afleveringen.. gooi gewoon dat hele seizoen erop!!
Marshmallow Vanavond allerlaatste aflevering van Dexter New Blood kijken. Tenminste ik heb begrepen dat er geen nieuw seizoen komt en dat dit het is. Zo jammer (toch gek dat je sympathie krijgt voor een seriemoordenaar).
Marshmallow This is us staat op Disney+ dus ik ben het aan het terug kijken. En heel blij met hbo max π alleen kom ik uren op een dag tekort hihi.
Nescio [verwijderd] ja heerlijk he. Vind het persoonlijk wel iets minder dan seizoen 1, maar het is gewoon lekkere escape tv.
[verwijderd] De update over The Umbrella Academy seizoen 3 waar we al heel lang op zaten te wachten!! β€ Ik ben nog steeds heel erg benieuwd naar de verhaallijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het respectvol zal zijn.