Ansji Ik heb de petitie getekend om pike zijn eigen serie te geven...πŸ€—
Mis hem nu al!
Vind de serie geweldig, maar ben er nog steeds niet over uit of ik Michael geweldig of irritant vind...

• Ansji hebben hierop gereageerd.

Theezeefje Hahah, geweldig, ik wil die petitie ook wel tekenen. Over Michael ben ik ook nog niet uit, ik vind haar voornamelijk dramatisch. πŸ€”

• [verwijderd]

[verwijderd] elke dinsdag avond 3 afleveringen op rtl lounge vanaf 20.30 geloof ik.

• [verwijderd]

Vanaf juni seizoen 2 van Dark. Zin in!

Overigens vind ik het nog steeds stom dat call the midwife er niet meer op staat

• [verwijderd]

Heeft iemand de film over Ted Bundy al gezien? Die met die hele lange titel? Wat een film zeg, erg goed!

Marshmallow
      Wat vind je er van? Ik ben erg enthousiast! Leuke serie! Ben helaas al bij de laatste aflevering😒

[verwijderd] ik heb zitten twijfelen vanavond, maar niet opgezet i.p.v. de lengte van de film. Maar iik wil m wel graag zien. Hopelijk deze week.

SYRV ben alweer klaar, ging echt veel te snel. Als het goed is (volgens een app die ik heb) komt er wel een nieuw seizoen!

[verwijderd]
          Ik heb de film meteen in m'n lijst gezet toen ik zag dat ie erop stond. Ga hem sowieso deze week kijken.

• [verwijderd]

Luuz Cactusje Wij kenden het verhaal niet (wat redelijk bijzonder is aangezien t een van de bekendste is natuurlijk) dus het bleef spannend voor ons πŸ˜‰

• [verwijderd]

Dr staat ook een docu over Ted Bundy op. Van zijn rechtzaken en van hemzelf is veel beeldmateriaal. Ik vond de docu erg goed.

• [verwijderd]

Zit nu Triple Frontier te kijken. Best prima film, maar een beetje traag. Wel met mooie mannen en vrouw.

Lucifer hele seizoen check πŸ˜πŸŽ‰
            En the 100 ook weer een aflevering...me happy 😍

• [verwijderd]

[verwijderd]

Heb ik al afgekeken zo leuk!

Dahlia
              🀣🀣
              Ik dacht al, ben net door m'n lijst gegaan maar hij gaf nog geen nieuwe afleveringen aan bij lucifer..

• [verwijderd]