[verwijderd] Thanks @[verwijderd]! Ik kende The Witcher helemaal nog niet en was ineens erg verrast dat er tussen een tijdverschil tussen de verhaallijnen zit. Ik ben nu bij E5, geloof ik. Ik ga de site ook lezen!
[verwijderd] iMoeder ah die heb ik nog nooit gespeeld. Wel sinds gisteren de boeken in huis, binnenkort maar eens gaan lezen!
Puzzelstukje Marshmallow ja staat in mijn lijst! Eerst good witch verder kijken. Gisteravond met mijn man vis a vis afgekeken. Mooie serie.... goed hard ook! Je denkt steeds: t zal toch niet, maar dan toch wel😅 dat kan ik waarderen!
Cactusje Marshmallow Ik ben nog bezig met gossip girl, ik moet dus straks eerst even iets anders kijken voor ik you ga kijken. Anders is het zo'n rare overgang van beetje sukkelige jongen naar enge vent🤭
Marshmallow Puzzelstukje ik ben gewoon al klaar, hele dag op de bank gezeten onder het mom van ziek zijn 🙈
[verwijderd] Marshmallow ik had dat met the christmas prince, ik verwachtte continu dat Amber hersens ging eten (Izombie)
[verwijderd] Marshmallow Ik was hier ook aanbegonnen maar kon echt niet tegen dat gesynchroniseerde gepraat🙄
Marshmallow [verwijderd] je kan gewoon naar de originele versie kijken. Dat is Noors. Bij mij begon het ook in het Engels, zo raar.
Hopsatee Marshmallow Ja dat is een nieuwe instelling van Netflix denk ik! Wij hadden dit pasgeleden ook al bij Tell me who I am en bij Who killed Little Gregory. Uiteindelijk zelf de taal omgezet ik vind dat nasynchroniseren niet te doen!
Puzzelstukje [verwijderd] ik kijk ook liever alles in originele taal. Mijn man niet die zet alles over naar engels. Discussies bij la casa... maar ik vind t echt niet kijken als de mondjes niet kloppen... en het geeft juist meer de sfeer weg van het land waarin het zich afspeelt... kortom. We hebben la casa apart van elkaar gekeken hahaha
Hooyo-shimbir Puzzelstukje dat vind ik ook en ik heb dat met Engelse, Schotse Amerikaanse en Australische boeken. Dan moet t in t Engels plus hebben de personages dan, per land afhankelijk, ook het accent van dat land in mijn hoofd.
[verwijderd] Holy plottwist in You, die zag ik even niet aankomen! Overmorgen Messiah en dan de 4e Dracula, interessante vooruitzichten 😊
[verwijderd] Ik ga nu beginnen met Vikings. Eerder al eens geprobeerd middels online streamen, maar dat was echt slecht , dus toen ben ik gestopt na 3 afleveringen.