[verwijderd] Marshmallow wij ook gisteren begonnen, eerste twee gezien. Heerlijk creepy en smerig al meteen, ik hou er van ππ Nu al zin in vanavond. Wel jammer dat jet telkens maar 8 of 9 afleveringen zijn!
Dahlia Weet niet of t al gezegd is in de 732 berichten maar ik heb net de eerste aflevering van missing gezien, erg spannend!
Cactusje Hier ook meteen begonnen met la casa de papel. Weer helemaal top! Natuurlijk was er toen een groepsapp druk dus telefoon op stil. Het leidde teveel afπ
Hopsatee Sneeuwvlokjes van welk seizoen? Ik vind 1 en 2 zeker maar 3 vind ik dus geen doorkomen aan π€
Dahlia Sneeuwvlokjes ik heb seizoen 1 in 3 avonden gekeken π vind m zeker spannend. Heel veel complot theorieΓ«n waar ik telkens benieuwd naar ben hoe die in het verhaal gekomen zijn. Vnvd aan seizoen 2 beginnen π
Sneeuwvlokjes Hopsatee ik zit pas in seizoen 1, maar het trekt meer gewoon niet zo. Ik geef het nog ff een kans en anders stop ik gewoon. Maar door al die lovende kritieken ben ik te nieuwsgierig.
Cactusje Cactusje Stranger things trok me plotseling niet zo tijdens het kijken. Nu maar seizoen 2 van Happy.
Dahlia Hopsatee sorry je bent de enige tegen wie ik t kan zeggen want mijn man volgt de serie niet maar ff serieus...are "you" freaking killing me! Het einde van seizoen 2 loopt serieus zo af π why oh why Dat wordt op naar 3 dus hahaπ
Skye Stranger things lukt me gewoon niet om te kijken.. ik vind aflevering 1 al niet doorheen te komen..
[verwijderd] Haha ik ben echt de uitzondering hier geloof ik; ik vind stranger things geweldig π€π Seizoen 1 en 2 inmiddels al 2x gezien en ik zou zo weer opnieuw beginnen π
[verwijderd] [verwijderd] stomme vraag hoor, maar is het eng? Hij staat hoog op mijn lijstje als volgende serie, maar ik kan momenteel echt even niet tegen enge dingen.. qua spanning, waar is het mee te vergelijken?