Het grote NETFLIX topic
Luuz whahaha geweldig. Ik moet nog elke keer weer lachen. Soms kijkt zoon mee en hij moet ook wel eens lachen.
Marshmallow helaas is de oudste makkelijk te beΓ―nvloeden neemt hij bepaalde dingen die hij ziet ook over in zijn dagelijkse leven, dus zelfs Friends mag hij niet meekijken wel jammer, want dit is wel echt zijn humor
Luuz ja hier is zoon bijna 4 dus hij snapt er verder niets van.
Heb vandaag the Trinkets gekeken. Erg leuk.
Robije ja die was leuk, jammer dat het steeds zo weinig afleveringen zijn.
Bij friends ben ik ondertussen alweer bij seizoen 7
Marshmallow ja dat vond ik ook.
Bij friends gaat t hard ja, afleveringen duren ook maar 20 min.
[verwijderd]
Net de eerste aflevering van Dark seizoen 2 gezien en nu meteen de 2e er achteraan !
[verwijderd]
Wij zijn daarnet opnieuw begonnen met stranger things, eens zien of mijn man het nu wel trekt
Ik vind het echt zo'n gave serie, over twee weken seizoen 3
- Bijgewerkt
When they see us gezien en daarna ook die aflevering met Oprah.
Wou het eerst niet onmiddellijk kijken. Vond het natuurlijk erg voor die mannen maar dacht dat het meer een docu zou zijn. Het kijken wou ik wel maar het hoefde niet onmiddellijk.
Tja toch opgezet en in 2 dagen bekeken. Wow gewoon! Hoe je met die jongens mee leeft. Die afgrijzing naar die ondervragingen en het gerecht toe. Hoe je het dat meisje (slachtoffer) niet kwalijk kan nemen want het is helemaal niet raar dat ze zich niks herinnerd. Hun leven in de gevangenis. Hun leven na de gevangenis, dat al hun kansen ontnomen worden door die veroordelingen.
Dat ze nog steeds geen excuses hebben gekregen!?
Dit is zo goed gefilmd. Gewoon hoe het echt was maar dan heel erg samengevat. De filmmaker en acteurs hebben echt goed geluisterd naar de mannen die dit hebben meegemaakt en hebben er echt alles aan gedaan om het goed neer te zetten.
Je blijft er ook gewoon echt aan denken.
[verwijderd] oh echt, leuk!!
[verwijderd]
Robije ja maar ik betwijfel of mijn man dit twee seizoenen volhoudt, laat staan een derde, dat nog spannender schijnt te worden
Er hoeft maar iets een beetje onnatuurlijks te zien te zijn en hij zit aan het plafond. En ik mag niet lachen van hem
Hij ging vlug wat anders doen toen er een hand van zo'n 'alien' door de muur kwam maar hij heeft het heus wel 3 afleveringen uitgehouden
Dat is het enige grote verschil tussen ons; ik hou van creepy dingen en hij trekt dat niet
[verwijderd] hahaha, ik zou ook heel hard lachen. Mijn man vind t sowieso niks dus kijk t alleen.
Hopsatee
Ik ben met what/if begonnen maar ik kom er niet doorheen. Draak van een serie, wat mij betreft. Zit weinig spanning in en Bridget Jones die constant op een fluisterachtige toon tegen iedereen praat. Brrrr. Ik be. Gestopt na afl5.
Ben benieuwd of jij hem al hebt gezien en wat je ervan vond.
Sneeuwvlokjes
Ik vond het ook een tenenkrommende serie! Ik ben ook na een paar afleveringen afgehaakt.
Sneeuwvlokjes nee nog niet! Ik hoor veel mensen die het een irritante serie vinden dus hij trekt al minder
[verwijderd]
Vanaf 3 juli komt seizoen 2 van Yummy mummies!
[verwijderd]
Ik ben dead to me aan het kijken.