[verwijderd]
Ik had het gezien ja, populairder dan got dacht ik zelfs voorbij hebben zien komen. Ik verwacht ook ergens wel dat Netflix wel met een nieuw seizoen gaat komen, de fans hebben er natuurlijk al voor gezorgd dat zij lucifer overnamen. Volgens mij heb ik die petitie zelf ook getekend. Fans, waaronder ik, willen natuurlijk ook weten of lucifer en the detective ooit echt bij elkaar komen..
Het grote NETFLIX topic
[verwijderd]
Cactusje Ja precies! Ik las vorige week ook een artikel dat het onwaarschijnlijk is dat Netflix de serie na een seizoen al zou laten vallen, gezien de hoeveelheid geld die er gemoeid ging met de overname en de promotie die ze erin hebben gestoken, dus ik hou goede hoop.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ook ik ben het nieuwe seizoen van Lucifer aan het kijken, maar ik erger me echt groen en geel aan die actrice die de detective speelt! Wat een overdreven draak. En door die enorme onderlip die altijd vochtig (/kwijl) lijkt, wil ik de hele tijd haar bakkes afvegen.
Eerdere seizoenen had ik hier geen last van overigens. ī¸
[verwijderd]
Hmm.. hormonen?
[verwijderd]
[verwijderd] ze heeft fillers laten zetten na seizoen 3. Tegen het einde van het seizoen wordt het gelukkig minder irritant, het ziet er inderdaad niet uit!
[verwijderd]
[verwijderd] Ohhh is dat het!! Wat raar, ze had al zo'n enorme onderlip. Dit ziet er echt niet uit.
[verwijderd]
Cactusje
Haha, heeel goed mogelijk.
Iemand die al aan What if begonnen? Lijkt mij wel leuk.
[verwijderd]
Iemand al het 2e seizoen van the rain gezien? Ik wel, leuk om te zien op zich maar toch vond ik het verhaal wel heel anders dan seizoen 2.
[verwijderd]
Gister de laatste aflevering gezien. Vond het jammer dat er maar zo weinig waren eigenlijk.. Op zich vond ik het niet heel veel anders, het draaide nog steeds om het beschermen van rasmus. Ik vond het wel weer spannend!
[verwijderd]
Cactusje ja idd. Ik wilde niet teveel spoilers weg geven. Ik vind dit seizoen eigenlijk spannender dan seizoen 1. Ben heel benieuwd naar seizoen 3 en hoe het dan met Rasmus en Sarah gaat. En of Rasmus en Simone zich kunnen verzoenen. Er vanuit gaande dat er een 3e seizoen komt
[verwijderd]
Met Riverdale gestart.. Tot nu toe redelijk.
[verwijderd] heb ik net af. Word wel steeds leuker moet ik zeggen
Ik ben net the americans begonnen, ooit een paar afleveringen gezien maar nooit afgekeken. Was vergeten wat voor leuke serie het was!
Robije ik ben al bijna klaar, erg leuk!
[verwijderd]
Dead to me!
[verwijderd]
[verwijderd] eens!
[verwijderd] Jaa leuk is die he
Marshmallow Sweetl Ik ben begonnen en vind m erg goed. Zal niet lang duren voordat ik hier doorheen ben denk ik.