• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sabrina. Doet me denken aan een verbeterde vorm van een Buffy-achtige serie .

Oke, ik ben nu ook begonnen met Lucifer. Ben bij aflevering 5, maar weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Wordt het nog beter?

Luuz
    Van het laatste seizoen of ben je begonnen bij 1?

Gisteravond zelf eigenlijk begonnen aan het nieuwe seizoen en ik vind het nog steeds hartstikke leuk!

• Luuz hebben hierop gereageerd.

Cactusje nee vanaf seizoen 1. Vind het niet heel slecht, maar ben ook niet echt gemotiveerd om verder te kijken. Maar ik probeer het nog even.

Luuz
        Misschien ligt het je gewoon niet. Ik had dat met russian doll.. iedereen vond het geweldig en ik vond het niks😉

• Robije hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

Undercover!
          2 afleveringen gezien en ik vind m leuk genoeg om verder te kijken. Het hele onverstaanbaar vind ik wel meevallen. Scheelt dat het taaltje vrij veel brabants heeft. Voor de rest is er ondertiteling.

• SYRV hebben hierop gereageerd.
          • SYRV vindt dit leuk

Luuz Ik vind Lucifer ook niet leuk.

• Luuz hebben hierop gereageerd.

[verwijderd]
              Ik vond undercover ook leuk! Inmiddels alweer afgekeken.

Ik kijk nu “jail birds”. Realityserie over het leven op een vrouwen afdeling in een Amerikaanse gevangenis. Op één of andere manier vind ik het altijd heel fascinerend om te zien hoe het er in gevangenissen aan toe gaat. Van “locked up” heb ik ook alle afleveringen gezien. 👍🏻

iMoeder ik ben dus niet de enige 😂
              ik kijk wel verder, maar heb m nu op de achtergrond aan staan.

Ik heb Dead to me toegevoegd aan mijn lijst
              Lijkt me een leuke serie! Beetje zwarte humor houd ik wel van.

Marshmallow Ik ben heel benieuwd! Laat je weten wat ik ervan vond (en hoe snel hij klaar was haha)

Ik zag vandaag dat de series van the cw die al op Netflix te zien zijn gewoon op Netflix blijven! Alleen de nieuwe series worden per opbod verkocht aan de streamingdiensten. Ik kan dus gewoon met mijn oudste straks ook het nieuwste seizoen van the flash blijven kijken🎉🎉

• [verwijderd]

Cactusje oh gelukkig! Schrok echt van het nieuws gisteren, ik volg zo veel CW series..

Ik kan momenteel ook niet echt iets vinden op Netflix wat me echt boeit.

Lucifer geprobeerd maar maar het pakte me niet echt...
                  Russian Doll heb ik een aantal afleveringen van gezien en en vond ik ook maar saai...
                  The 100 vond ik heel leuk, maar er lijkt nu geen eind meer aan te komen...

Er komt weinig leuks bij ook de laatste tijd... Chambers is dus het proberen nog waard?

Seizoen 2 van The Rabin staat er ook op zag ik vanavond. Weet niet of dat al gemeld is hier, maar dan negeer je mijn post maar 🤣

Wie heeft “Bloodline” gekeken? Bij gebrek aan beter heb ik nu een paar afleveringen gezien maar het pakt me nog niet echt. Vind het vooral langdradig.. wordt het nog leuk?

SYRV wordt het nog leuk?

Ik ben na een paar afleveringen afgehaakt 😊

Bloodline vond ik erg saai en ook niet afgekeken.
                      The affair vond ik wel een goede serie.
                      Me you her vond ik ook leuk.

• SYRV hebben hierop gereageerd.
                      • SYRV vindt dit leuk