Wij kijken The Bodyguard. Man vind het een beetje saai (afl 4 zijn we) en ik vind de "erotische" scΓ¨nes totaal niet erg πŸ˜…πŸ‘

Pilea Is het wat? ik sta op het punt een nieuwe serie op te gaan zetten. Ik wil iets thriller/misdaad/spannends zoiets....dus als andere mensen nog tips hebben!

Hopsatee iedereen is er lyrisch over maar tot nu toe vind het niet de meest geweldige serie.

Heb je Bates Motel al gezien? Of The bridge, the sinner, the haunting of hill house?

Pilea The Bridge, The Sinner (alle 2) en the Haunting of Hill House wel (heel goed allemaal!) Bates Motel, is dat wat dan? Heb ik nog nooit naar gekeken!

Hopsatee Bates Motel, dat is echt zo goed! Is gebaseerd op Alfred Hitchcocks "Psycho". Supergoed acteerwerk en een bizar verhaal. Begin 2019 komt seizoen 5 online!

Pilea Ok! Ik ga Bates Motel zometeen opzetten! Ben benieuwd dan πŸ™‚ Thanks voor de tip!

• Pilea hebben hierop gereageerd.
            • Pilea vindt dit leuk

Hopsatee je gaat geen spijt krijgen! Veel plezier met kijken πŸ‘πŸ˜

Ik ben begonnen aan 'Travelers'. Geen top notch serie, maar wel leuk op zich.

Is the haunting of Hill house wat? Ik ben niet bang aangelegd, maar hoor hier vreselijke verhalen over haha. Maar dat zijn van mensen die er na een kwartier al de brui aangaven, dus voor de mensen die het gezien hebben; zit er wel een verhaal in? Of is het alleen complete horror?

alleen al voor Michiel Huisman wil ik al kijken 😎

Luuz juist helemaal niet eng! Ik vond het een prachtige serie, mooie karakters.
                  De serie is erg op het verhaal gericht en veel minder horror dan je zou denken. Echt een aanrader!

Pilea dan ga ik er van de week toch maar aan beginnen.

Wij kijken nu Greenleaf. Eens wat anders dan thriller series.
                    Kijkt iemand dit ook?

Angel1980 Dark heb ik één aflevering gekeken maar dat vond ik mwah mwah (misschien had ik niet de juiste bui hoor) maar dat moet ik dus nog een kans geven?

Hopsatee ja, zeker doen. Je moet er inderdaad wel voor in de stemming zijn, het is een duistere sciencefiction-triller, maar het is wel een hele goede serie. Moet ook een beetje denken aan stranger things, maar minder Amerikaans. Echt de moeite waard om te kijken.

Lovely83 leuk! Lekker no nonsense, kreeg er ook een beetje 'House' vibes van, een beetje dezelfde dynamiek

Ik vond de haunting of the hillhouse wel spannend. American horrorstory ook een aanrader, wel een beetje vreemd.
                      Nu kijk ik tweede seizoen van how to get away with murder, erg spannend. Sons of anarchy vond ik ook heel leuk, vooral jax πŸ˜€