[verwijderd] Manque We hebben m vanavond uitgekeken. Spannend? Nee. Grappig wel, laatste aflevering een beetje flauw en vergezocht. Nu begonnen met Jane the virgin. Even wat luchtigs ๐
Cactusje De actrice vind ik top! Maar ik kon er gewoon niet in komen. Als ik in de eerste aflevering al naar mijn telefoon grijp is het mis. Beetje groundhogday idee en die film vind ik ook niks.
[verwijderd] Vanavond de laatste aflevering van Hill House kijken... heeft me moeite gekost er echt in te komen, maar nu ik er in zit, wil ik er eigenlijk niet meer uit!! dus vanavond alle lichten uit en kijken maar ๐ wat een topserie!
[verwijderd] En het is officieel... ๐ข https://comicbook.com/marvel/2019/02/18/the-punisher-canceled-netflix-jon-bernthal/
Angel1980 Wij zijn net klaar met Colony en nu gestart met de Umbrella Academy. Haunting of the hill house moeten we nog mee verder.
[verwijderd] Angel1980 wat vindt je van de Umbrella academy? Wij hebben hem al helemaal gezien, zo'n aparte serie. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar heb 'm dus wel in een paar dagen gebingewatcht๐ Veel vage, neppe dingen, maar soms zรบlke artistiek mooie beelden!
Tantetil Russian doll vond ik grappig en ook wel spannend. Nu maar weer verder met how to get away with murder.
Robije Ik vond russian doll niet leuk. Maar ik vind de hoofdrolspeelster heel irritant, dus daar kan het ook aan gelegen hebben.