[verwijderd] [verwijderd] Ook niet alles in die serie is grappig hoor. Sommige dingen zijn wat gescript en soms is het zelf een beetje ontroerend. Maar overal gezien is leuk erg lachen en leuk om de plekken te bewonderen die ze bezoeken.
Nescio [verwijderd] Ik weet niet of dit helemaal is wat je zoekt, maar ik vind Sindhu Vee ontzettend grappig.
[verwijderd] Nescio staat niet op Netflix π₯ Mijn favorieten ook niet (Danny Bhoy en Joe lycett) en soms kijk ik wel via YouTube maar wil toch eigenlijk wel een hele show kunnen zien nu.
Hooyo-shimbir Ik kijk nu dus Vikings. Vind het echt een top serie!! En outlander kijk ik tussendoor maar daar wil ik echt de tijd voor nemen, een van mβn lievelings series...
[verwijderd] Misschien meer een biecht maar ik ben echt dolgelukkig met Are you the one op Netflix π Gisteren heel seizoen 1 er doorheen gejaagd en nu klaar voor een binge van seizoen 2. Hopelijk komt de rest ook nog snel!
Nescio Ik heb Firefly Lane uitgekeken, komt daar snel een 2e seizoen van? Zit nu bij de derde aflevering van Outlander, wat een mooie serie zeg. Ik ga er echt de tijd voor nemen. En ik zit met smart te wachten op BCS seizoen 6 π¬
June Nescio seizoen 7 van Outlander is aangekondigd. Whoop whoop! @Puzzelstukje en @Sevenof9 en @Hooyo-shimbir en @alleanderefans die ik door mijn slechte namen geheugen niet meer weet te benoemen!!
Puzzelstukje Louelle81 ben in afleverinf 5 ofzo. Vind het erg traag gaan allemaal... spoel wel dingen door... maar verder benieuwd waar t naar toe gaat! En ik vind het erg donker allemaal.
Louelle81 Puzzelstukje Is het ook. Maar daar hou ik wel van. Het einde vind ik geniaal. Succes met kijken nogππ
Puzzelstukje Louelle81 omg! Wat een einde die zag ik idd niet aankomen! Vet hoor wel goed om het eens niet aan te zien komen en verrast te worden. Dat gebeurt niet vaak. Dat bizarre vond ik ook leuk bij black mirror.
Louelle81 Puzzelstukje Er zijn 2 seizoenen toch? Weet niet meer. Iig het slot. Die ga je niet radenπππ Edit. Er is 1 seizoen. Het eind isπππ