Blue [verwijderd] die andere series ken ik niet. Maar Winx is geen Witcher inderdaad, die vond ik toch wel heftiger. Vind Winx meer een tienerserie.
[verwijderd] Blue dan wacht ik nog even tot we klaar zijn met charmed en kijk ik het met hun samen! Ik vind die leeftijdsindicatie van Netflix altijd een beetje onbetrouwbaar, maar ik kon hem op imdb en kijkwijzer nog niet vinden..
Marshmallow Net de docufilm gezien: A secret love Dat was mooi en ontroerend. 2 vrouwen in de 80 die al + 65 jaar een relatie hebben, maar dit 65 jaar verborgen hielden voor de wereld (behalve een paar vrienden).
[verwijderd] Ik kijk nu headspace voordat ik ga slapen, heerlijk! Daar mogen van mij nog een miljoen afleveringen bij 😊
[verwijderd] Hooyo-shimbir ja die is ook al een paar keer als optie voorbij gekomen, maar twijfel ook nog vanwege de leeftijd. Die heb ik zelf nooit gezien, en kijkwijzer zegt ook weer 16+.. Vind dat zo lastig om in te schatten, er zijn dingen waarbij ik die leeftijdsindicatie echt complete onzin vind en dan weer een serie waarbij ik het volledig begrijp.
Hooyo-shimbir [verwijderd] hoe oud zijn je dochters ook alweer precies? Ik vond teen wolf qua engheid wel oplopen naarmate de seizoenen verder kwamen. Het is wel echt een high school serie... btw anders alleen kijken t is echt van m’n favoriete series 😄 dus zeker de moeite waard
[verwijderd] Hooyo-shimbir M is 12 en F (morgen) 11. F kan alles wel hebben, die wil het liefst vandaag nog aan de horror, maar M is wat angstiger wanneer het realistisch eng is. Teen wolf is voor mij altijd een onduidelijk twijfelgeval geweest en daarom ben ik er zelf ook nog nooit aan begonnen en nog steeds aan het uitstellen, want ik wil hem wel liever met de kinderen kijken.
Nescio Bridgerton, voor wie nog niet gekeken heeft. @June bedankt dat je gezegd hebt even door te bijten. Uiteindelijk is die Lord Berbrooke maar 1,5 aflevering écht vervelend 😂 Nu op mijn lijstje: Giri / Haji. Iemand al gezien?
Bloem Wij zijn nu begonnen aan Lupin. Toffe serie! Gaat over een soort meesteroplichter maar dan van het goede soort zeg maar. Erg leuk.
Bloem Hooyo-shimbir is mijn man helemaal weg van. Ik heb een tijd meegekeken maar vond het op een gegeven moment wel genoeg. 🙈hij kijkt nog steeds.